یکی از لوازم مصرفی و مصالحی که از قدیم در ساختمان سازی استفاده می شده آجر نسوز انگلیسی است. این محصولات در مدل ها و ابعاد و با جنس های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شوند. هر جنس کاربرد مختص به خود را دارد. با پیشرفت صنعت ساختمان سازی  بازار فروش این مصالح درجه یک در ایران رونق زیادی گرفته است. خرید و فروش این مصالح به صورت عمده و جزیی و با قیمت متفاوت انجام می شود.

قیمت آجر نسوز نما طرح انگلیسی

دانستنی های آجر نسوز نما

دانستنی های آجر نسوز نما آجر نمای نسوز انگلیسی بیشتر در رنگ قرمز و قهوه ای و جگری هستند. و به صورت رندوم کنار هم قرار می گیرد؛ و نمای زیبا و یکدستی را بوجود می آورد. برای ساخت آجر نسوز مواد اولیه و افزودنی های زیادی نیاز است. اولین ماده خاک نسوز می باشد که با کانی ها و مواد معدنی دیگر ترکیب شده و در قالب ریخته می شود این قالب ها در کوره حرارت می بینند تا مواد به خوبی با هم ترکیب شده ساختاری منحصر به فرد را خلق کنند. این مواد در مقابل حرارت خصوصیت های فیزیکی و شیمیایی خود را به خوبی حفظ می کنند.

برای ساخت این محصول خاک چینی نسوز به صورت کاملا متراکم با هم ترکیب می شوند. این مواد سرامیکی و غیر فلزی هنگام حرارت دیدن در کوره به خوبی با هم یکی می شوند و در مقابل حرارت بسیار مقاوم هستند. برخی مدل ها از اکسید آلومینیوم تشکیل شده اند و در کوره ها بیشترین قابلیت را دارند و دوام زیادی از خود نشان می دهند.

تولید کننده آجر نسوز شومینه

تولید کننده آجر نسوز شومینه این تولید کننده با تولید آجر نسوز شومینه توانسته نیاز مصرف کنندگان را به خوبی برطرف سازد. آجر نسوز در طرح و رنگ های مختلف مطابق با نیاز و مصرف مشتریان تولید می شود. طرح کلاسیک زرد به آجرهای معمولی شباهت دارد که در تزیینات به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. طرح رنگارنگ یا کالیته باعث می شود تا کار اتمام شده جلوه بیشتری پیدا کند.

این تولیدی با بهره گیری از تجهیزات پیشرفته و فرمولاسیون دقیق و مواد اولیه مرغوب و همچنین اعمال کنترل کیفی فراگیر باعث توسعه و پیشرفت تولید شده است و توانسته به نحوی هوشمندانه محصولان با کیفیت و مرغوب را به دست مشتریان برساند و از این طریق رضایت آن ها را جلب کند.

[highlight-paper shadow=”0 1px 4px rgba(0, 0, 0, 0.3), 0 0 20px rgba(0, 0, 0, 0.1) inset” align=”right;” ]رسالتی که تولید کننده همواره به آن پایبند و متعهد بوده حمایت از حقوق مصرف کنندگان است که در این راستا تیم خدمات پس از فروش به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و خدمات رسانی به مصرف کنندگان است. قیمت آجر نسوز در همین فرآیند تولید مشخص می شود. [/highlight-paper]

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *