فروش انواع آجرنسوز صنعتی با نازلترین قیمت
آجرنسوز صنعتی

فروش انواع آجرنسوز صنعتی با نازلترین قیمت توسط این شرکت به بازارعرضه می شود.

این شرکت توانایی این را دارد تا مجموعه محصولات آجرنسوز را در کمترین زمان ممکن و با کیفیت مناسب جهت واحدهای تولیدی از جمله ذوب و ریخته گری و شیشه سازی ها و آلومینیوم و کوره های لاشه سوز مرغداری ها و … را تولید و تامین کند.

فروش انواع آجرنسوز صنعتی با نازلترین قیمت
آجرنسوز صنعتی

شرکت فرآورده های آجرنسوز ایران (ایرفکو)

واقع درمبارکه اصفهان بابهره گیری از فناوری آمریکایی و با آغاز به کارتولید ازسال 1356 از قدمای تولید کننده محصولات آجرنسوز در کشور محسوب می شود و انواع محصولات دیرگداز شکل دار شاموتی، آلومینیایی (قلیایی شامل منیزیایی، اسپینلی، منیزیا کربنی، آلومینا، منیزیا، کربنی و..) و همچنین انواع محصولات بی شکل را تولید و به مشتریان خود عرضه می کند.

فروش انواع آجرنسوز صنعتی با نازلترین قیمت
آجرنسوز صنعتی

واحدهایی که پس از انقلاب احداث شده اند

شرکت فراورده های نسوز پارس

فروش انواع آجرنسوز صنعتی با نازلترین قیمت
آجرنسوز صنعتی

واقع دراستان یزد با بهره گیری از فناوری ژاپن، انواع محصولات شکل دار قلیایی، منیزیا، کربن ، آلومینا وغیر اکسیدی تولید می کند.

و همچنین انواع محصولات بی شکل قلیایی.

فروش انواع آجرنسوز صنعتی با نازلترین قیمت
آجرنسوز صنعتی

واحد تولید شرکت فرآورده های دیر گداز ایران واقع در گنا آباد. 1357

انواع فرآورده های شکل دار و بی شکل نسوز قلیایی شامل : دیرگدازهای کرومیتی مینز یایی، مینیزیت، کرومیتی، کرومیت، منیزیتی، منیزیا، کربن، منیزیا، اسپینل و…. را تولید می کند.

به جزء 5 شرکت بزرگ تولید کننده محصولات دیرگداز یاد شده.

بسیاری از تولیدکنندگان محصولات نسوز کوچک نیز در سطح کشور وجود دارند که این واحدها، محصولات خود به ویژه انواع محصولات بی شکل را به میزان محدود تولید و به بازار مصرف عرضه میکنند.

فروش انواع آجرنسوز صنعتی با نازلترین قیمت
آجرنسوز ساختمانی

  نسوز ساختمانی        

همان طور که گفته شد، مواد نسوز و دیرگداز، به مواد سرامیکی و غیر فلزی گفته می شود .

که می توانند در درجه حرارت های بالا پایدار باشند. مواد نسوز بایدقابلیت حفظ خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مورد نظر را در درجه حرارت های بالا و شرایط محیط عمل داشته باشند.

قدرت پایداری در درجه حرارت های زیاد اگرچه یک عامل تعیین کننده برای گروه بندی یک ماده به عنوان یک دیر گداز است، ولی با این حال انتظار می رود که ماده نسوز در مقابل نیروهای مخرب دیگری که به احتمال در شرایط عمل با آن روبرو می شود، نیز مقاوم باشد.

یکی از موارد مصرف آجرهای نسوز، استفاده از آنها در ساختمان سازی است.  اسامی برخی از آجرهای نسوز که در نمای ساختمان بکار میروند عبارتند از

آجر نسوز پلاک، آجر نسوز انگلیسی و آجرنسوز شاموتی و…

یک ساختمان آجری جزیی از طبیعت است و هم شکلی و یکرنگی آن را نه تنها به بهم نمی زند بلکه رنگ و فرم چشم نوازی به آن نیز می دهد.

از این رو همواره مورد پسند همگان است، البته یک ساختمان آجری همانند یک فرش دستباف، می تواند ترکیبی از سلیقه های معماران و هنرمندان در این زمینه باشد.

امروزه به منظور حفظ و ماندگاری بناهای مهم و خاص در برابر سایش و یخبندانهای مکرر و قابلیت مصرف در تمامی شرایط اقلیمی از آجر نسوز استفاده می شود، بعضی از آجرها دارای تنوع رنگ، زیبایی و استحکام فوق العاده ای هستند.

 آ

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *