مجموعه ما فروشنده آجر نسوز شاموتی راندوم، با کیفیت استثنایی و قیمت بسیار ارزان تولیدی شده در کارخانه می باشد. استفاده از این آجر در طراحی نمای شومینه، دودکش و همچنین در تاسیسات صنعتی که از انرژی احتراق سوخت استفاده می کنند ضروری است. یکی از ویژگی های اصلی این نوع مصالح ساختمانی قابلیت حفظ گرما است. شما میتوانید برای خرید آجر نسوز راندوم به صورت عمده، از طریق سایت با همکاران بخش بازرگانی ما در ارتباط باشید.

فروشنده آجر نسوز شاموتی راندوم

بررسی کاربرد آجر نسوز شاموتی

بررسی کاربرد آجر نسوز شاموتی آجر نسوز شاموتی نوع خاصی از آجر است که با افزایش مقاومت در برابر گرمایش قوی و نوسانات ناگهانی دما مشخص می شود. چنین ویژگی هایی توسط یک فناوری تولید ویژه ارائه می شود که شامل پخت حرارتی مخلوطی از پودر شاموت و خاک رس نسوز است.

که بسیاری از صنعتگران توصیه می کنند آجر نسوز (مقاوم) می تواند تا 1800 درجه سانتیگراد مقاومت کند. مارک های زیادی از آجر شومینه وجود دارد. اما درک اصول اولیه این مصالح ساختمانی کافی است. با این حال، بیشتر اوقات، به خاطر سپردن آنها فایده ای ندارد. کافی است به ویژگی های فنی آجر توجه کنید تا در انتخاب کردن محصول، مرتکب اشتباه نشوید. ابعاد آجر یکی از پارامترهای متمایز است که بر انتخاب خریدار تأثیر می گذارد.

ویژگی تخلخل و چگالی از مهمترین پارامترهای کیفی آجر نسوز شاموتی است. این ویژگی بر هدایت حرارتی و وزن آجر تأثیر می گذارد. به عنوان مثال هر چه تخلخل بیشتر باشد، آجر سبک تر است و توانایی انتقال حرارت نیز بیشتر است.

وزن آجر نسوز هم پارامتر مهمی در انتخاب آجر نسوز است.مارک های مختلف آجر شاخص های وزن مخصوص به خود را دارند. اما به طور کلی، این ماده به خودی خود متخلخل و سبک است، که باعث کاهش فشار روی فونداسیون در هنگام ساخت هر سازه می شود.

آجرهای نسوز شاموتی برای روکش سطح داخلی کوره های دوار که آلومینای فنی تولید می کنند، استفاده می شود. محصولات شفاف با این هدف مطابقت دارد ، درجه آن نشان دهنده درجه مقاومت در برابر آتش و حداکثر مقاومت در برابر عمل ساینده توده آلومینای چرخشی است.

در تولید شیشه، آجرهای نسوز به طور مداوم تحت تأثیر توده ای از شیشه مذاب به دمای 1400 – 1450 درجه سانتی گراد هستند که معیار اصلی برای پوشش شومینه کوره های شیشه ساز، درجه بالای مقاومت آجر نسوز در برابر سرباره است.

در واحدهای دیگ بخار، از مواد آجر شاموت نسوز برای روکش محفظه های کوره استفاده می شود که در آن درجه حرارت می تواند به 1500-1600 درجه سانتیگراد برسد.

مراکز تولید آجر نسوز شاموتی راندوم

مراکز تولید آجر نسوز شاموتی راندوم مراکز تولید آجر نسوز شاموتی مجموعه ما را مجموعه مناسبی برای معرفی محصول و عرضه آن به مشتریان داخلی و خارجی به حساب آورده اند. این امر از ناحیه ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان آجر نسوز با مشتریان بالقوه این محصول ایجاد شده است با توجه به تولید به صرفه این محصول در کشور ما و به دلیل پایین بودن قیمت انرژی و البته وفور مواد اولیه و تولید آن در کشور و صادرات این محصول به کشورهای حوزه اوراسیا و کشورهای اروپا و امریکا، می تواند زمینه ساز ایجاد درآمد ارزی سرشار شود

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *