برای عرضه آجر نسوز شاموتی راندوم، علاوه بر این که مراکزی وجود دارند که به پخش و عرضه این محصول می‌ پردازند، سایت های فروشی هم طراحی شده اند که مشتریان می توانند به راحتی هم مشاوره قبل خرید داشته باشند و هم این محصول را تهیه کنند.

باید بدانید که عرضه آجر نسوز شاموتی، علاوه بر این که می تواند به شکل حضوری انجام گیرد، این امکان را دارد که به شکل اینترنتی هم به مشتریان عرضه گردد، یعنی آن ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنند و در نهایت سفارش دهند.

عرضه آجر نسوز شاموتی راندوم

3 ویژگی مهم آجر نسوز شاموتی

3 ویژگی مهم آجر نسوز شاموتی یکی از آجرهایی که شما می توانید از آن برای نمای ساختمان استفاده کنید، آجر نسوز شاموتی است که این نوع آجر به گونه‌ ای ساخته شده است که دارای ترکیبات خاصی می باشد و باید بگوییم که خاک رس اصلی ترین و همچنین بیشترین ماده ای است که در تشکیل این آجر به کار رفته است.

لازم به ذکر است که کیفیت خاک رسی که در تهیه آجر شاموتی استفاده می گردد، در کیفیت نهایی این محصول هم خیلی تعیین کننده می باشد و همینطور خاک نسوز هم از مواد مهم دیگری است که در ساخت آجر شاموتی به کار می رود که این خاک سبب مقاومت زیاد آجر در برابر آتش می گردد.

با توجه به کیفیت و مقداری که این خاک دارد، آجر شاموتی قادر است که در دمایی در بین ۱۲۵۰ تا ۱۵۰۰ درجه را تحمل نماید و مواد دیگری که در این آجر وجود دارند، شامل انواع اکسید های فلزی می باشند، مثل اکسید آلومینیوم و اکسید سیلیسیوم که آن ها بیشترین اکسید هایی هستند که در آجر هستند.

همینطور اکسید هایی شامل اکسید تیتانیوم، منیزیم، سدیم، پتاسیم، کلسیم و آهن، همچنین در آخر باید اضافه کنیم که ویژگی دیگری که این آجر دارد، طرح ها و رنگ های گوناگون آن می باشد که سبب شده آجر شاموتی به عنوان زینت در نمای ساختمان های امروزی استفاده شود.

قیمت آجر نسوز شاموتی راندوم در بازار

قیمت آجر نسوز شاموتی راندوم در بازار اگر بخواهیم در مورد قیمت آجر نسوز شاموتی در بازار صحبت کنیم، باید بگوییم که شما مشتریان عزیز می توانید با مراجعه کردن به سایت های فروش این محصول، قیمت های به روز شده آن را مشاهده نمایید و با توجه به بودجه و نیاز خود، آن را خریداری کنید.

آجر نسوز راندوم، همانطور که از نامش پیداست، در برابر آتش دارای مقاومت بالایی می باشد و شما عزیزان می توانید برای آگاهی از قیمت آن، علاوه بر مراجعه به اینترنت، با کارشناسان فروش و فروشندگان این محصول تماس حاصل فرمایید و قیمت آجر نسوز شاموتی را به راحتی جویا شوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *