آجر نسوز بخاری چیست؟؟

آجر نسوز بخاری دیواری یکی از محصولاتی می باشد که حتما اگر از بخاری ها استفاده کرده باشید میدانید در کدام قسمت از بخاری ها به کار گرفته می شود. اما امروزه دیگر مثل گذشته نیست و هر محصولی بنا به هدفی تولید می شود و کم شدن محصولاتی که باری هر کاری استفاده می شدند را حتما متوجه شده ایم. حال برای استفاده از بخاری های دیواری باید بدانیم که کی زمان تعویض این نوع آجر ها می باشد و بهتر است از کدام اجر ها بهره بگیرید. برای خرید آجر های مخصوص بخاری دیواری میتوانید از شرکت بازرگانی آجری ژیوار کمک بگیرید و بهترین قیمت را از این شرکت دریافت کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

آجر نسوز بخاری چیست؟؟

آجر نسوز بخاری چیست؟؟

آجر بخاری از اقسام تولید شده آجرها برای ساخت اقسام شومینه و اجاق گاز صنعتی می باشد  که دارای قابلیت های بالا توان حرارتی متناسب و ابعاد گوناگون می باشد این آجرهای بخاری تولید شده در کشور نیاز روز صنعتی آن را تامین کرده است و توانسته است مصرف کنندگان بسیاری را به سوی خود جذب می کند از این رو قیمت این فرآورده کاملا به هزینه تولید آن بستگی‌دارد.

ویژگی های آجر نسوز بخاری

ویژگی های آجر نسوز بخاری

آجر نسوز بخاری دارای خصوصیات بارزی می باشد که آن را از دیگر آجر های تولید شده برجسته می دارد از جمله این فاکتورها توان حرارتی بالا و بهره گیری از ماده اصلی درجه یک و همچنین ابعاد متفاوت و با روش‌های گوناگون در ابعاد جوراجور برای کاربرد در صنایع گوناگون است از آجر بخاری نسوز برای شومینه های داخل خانه ها بهره وری می‌شود که با ابعاد و مدل های طراحی شده برای ساختار این شومینه ها باید همخوان باشد و از این رو در طرحها و رنگ بندی های گوناگون تولید شده که می‌تواند درصد حرارتی بالا را نیز در تحمل می کند از این آجرهای نسوز در ساخت کوره های صنعتی در صنایع مختلفی مانند صنایع سفال، صنایع نان پزی، صنایع پدیدآوری شیشه ساختمانی و از هر لحاظ صنایعی که نیاز به تاسیس کوره دارند، استفاده می‌نمایند، درجه حرارتی که این آجرهای نسوز بخاری می توانند تحمل کنند بی نهایت بالا بوده و با دقت به کاربردی که دارند طراحی و ساخته می‌شوند و در اختیار خریداران قرار داده می شود.

فروشنده آجر نسوز های بخاری دیواری

فروشنده آجر نسوز های بخاری دیواری

بهترین آجر بخاری در تمام کشور از نرخ مناسبی بهره مند بوده و با دقت به اینکه این آجرهای تولیدی از تولیدات داخل کشور است از کیفیت مانند نمونه‌های خارج از ایران برخوردار بوده و همین طور در تعیین نرخ و قیمت آن با رجوع به هزینه‌های در پی داشته تولید و همین طور هزینه‌های درنتیجه از فروش و نگهداری آنها می تواند برای خریداران متناسب باشد.

خرید عمده ـآجر نسوز انواع بخاری

خرید عمده ـآجر نسوز انواع بخاری

معمولا این نوع آجر را از مصالح فروشیها فراهم و بهره گیری می‌نمایند. این نوع آجر که از نوع آجر های تر بوده، در کوره های آجر پزی پخته شده و پس از تجهیز به دست مشتری روانه میشود قیمت خریداری این آجرها نیز به نسبت حجم خریداری شده گوناگون است، در صورت خریداری بیشتر، از تولید کنندگان تخفیف های مخصوص ای دریافت می شود که مقرون به صرفگی را به همراه دارد همین طور آجر را می توان از مصالح فروشی های اینترنتی که یا سایت های معتبر فعالیت می‌نمایند با قیمتی بسیار ارزنده تامین کرد که این خود مزایایی شامل صرفه جویی در زمان را به همراه دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *