اغلب وقتی حرفی از کفپوش حیاط می زنیم ناخودآگاه ذهن به سوی سرامیک و سنگ های مختلف می رود، ولی هیچ وقت به این توجه نمی کنیم که به غیر از این موارد کفپوش های زیباتری نیز وجود دارد، از جمله کف فرش آجری علاوه بر مزیت هایی که دارد.

ظاهری زیبا و نوستالژی دارد، هیچوقت از مد نمی‌افتد و هرکس به حیاط شما وارد شود، خنده و خوش رو می‌شود در ادامه با آجر کف فرش و ویژگی های آن آشنا می شویم. قیمت آجر کف فرش در اصفهان نسبت به دیگر شهر ها ارزانتر است.

قیمت آجر کف فرش در اصفهان

آجر کف فرش چیست؟

آجر کف فرش چیست؟ آجر کف فرش چیست؟ برای پوشش کف حیاط و آلاچیق و… آجر کف استفاده می کنند که در اندازه ی مشخص است.  پرمصرف ترین و معروفترین آن می‌توان به:  آجر کف سنتی،  آجر کف قزاقی و آجر کف دست ساز اشاره کرد. از ویژگی‌های کف فرش آجری به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • قیمت و کیفیت:قیمت مناسب و کیفیت بالاتری که نسبت به سنگ و سرامیک دارد اشاره کرد و همین طور می شود از شکسته های آجر نیز در کف فرش استفاده نمود
  • کاهش لیز خوردن با این کف فرش: امکان لیز خوردن در روزهای یخبندان و بارانی وجود ندارد و با اطمینان می توانید در هوای بهاری و یا زمستان در حیاط مشغول قدم بزنید و یا کودکان می توانند به راحتی برف بازی کنند
  •  استحکام و مقاومت کف فرش آجری: از گذشته تا به حال مقاومت آجر برای بناها و معماران مورد توجه بوده است پوسیدگی و خرابی بسیار دیر اتفاق می‌افتد و شرایط آب و هوایی تاثیری در آجر ایجاد نمی کند برای مکان هایی که رفت و آمد زیاد است نیز بسیار مناسب است چون مشکلی ایجاد نمی کند
  • رنگ کرم آجر: از مهمترین ویژگی می توانید به رنگ کرم آجر اشاره کنید که با همه چیز هم خانی دارد و فضای سرد اطراف را گرم می کند شما نگران تغییر دکوراسیون نباشید چون رنگ کرم آجر به همه چیز هم خوانی دارد.

مرکز عرضه مستقیم آجر کف فرش

مرکز عرضه مستقیم آجر کف فرش مرکز عرضه مستقیم آجر کف فرش در شهر با شکوه اصفهان است ولی فروشندگان عرضه آجر کف را از طریق سایت ما نیز انجام می دهند. شما می توانید آجر مورد نظر خود را از طریق سایت های فروش خریداری کنید و با دیدن طراحی و شکل های گوناگون دکوراسیون آجر لذت ببرید.

سنگ و سرامیک همیشه باید مورد توجه می باشند و مدام باید طی به دست حضور داشته باشید تا لکه و کثیفی را که سنگ و سرامیک به طور واضح نشان می دهند را پاک کنید کثیفی جلوه خوبی در برابر ارباب رجوع ندارد و بسیار لغزنده هستند حتی وقتی خشک نیز باشند برای کودکان و سالمندان خطرناک می باشند و همیشه باید احتیاط کنید. در خرید اینترنتی می توانید طرح های زیبای آجر کف را ببینید و سپس با اطمینان خریداری کنید. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *