آجر نسوز سمیرم در صنعت ساختمان سازی از پر کاربردترین محصولات است و به دلیل نوع مواد و شرایط پخت آن که در تولید آجر نسوز به کار می رود. علاوه بر کیفیت بالا، استحکام در برابر فشار و کیفیت پایداری و عدم تاثیر پذیری تغییرات شرایط جوی معماران این محصول را همیشه استفاده می کنند.

تولید آجر نسوز سمیرم

مشخصات انواع آجر نسوز

مشخصات انواع آجر نسوز آجر نسوز از انواع آجر هایی است که از خاک نسوز و خاک چینی در دمای بسیار بالا تولید می شود که به دلیل مقاومت بالا و کیفیت عالی آن در صورت استفاده شدن آن در نمای داخلی و خارجی ساختمان سال های زیادی بدون این که از زیبایی آن کم شود و یا آسیب ببیند با اطمینان کامل می توان استفاده کرد.

رنگ بندی زیبایی که در تولید آجر نسوز وجود دارد باعث زیبایی نمای ساختمان می شود سال های طولانی رنگ آن ثابت می ماند و شوره نمی زند و آجر های نسوز موجود با توجه به نوع ملاتی که در ساخت آن استفاده می شود در رده های یک، دو و سه تقسیم بندی می شوند که دارای ویژگی های ثبات رنگ در هر شرایطی ،استحکام در برابر سرما و گرما ، مقاومت در برابر ضربه می باشد.

آجر های نسوز انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها کاربرد های خاصی دارند: آجر نسوز سیلیسی، آجر نسوز قلیایی، آجر نسوز آلومینیومی و آجر نسوز صنعتی که از آجر نسوز سیلیسی برای ساخت کوره های فولاد سازی و تولید شیشه و سرامیک استفاده می شود این نوع آجر سیلیسی در مقابل گاز ها نفوذ ناپذیری بالایی دارند. آجر نسوز آلومینیومی در برابر مواد قلیایی و گرما مقاومت بالایی دارد و در ساخت کوره های ذوب فلزات و آهن و شیشه و کوره های سیمانی کاربرد دارد.

آجر های نسوز از نظر شکل ظاهری به دو دسته تقسیم بندی می شوند هم به شکل استاندارد آن و هم اشکال خاصی دارند که توسط ماشین پرس تولید می شود. آجر های نسوز دارای چهار طیف رنگی قرمز، قهوه ای، مشکی و زرد می باشد و رنگ قهوه ای و قرمز آن طرفداران بیشتری دارد و بیشتر از آن در نمای ساختمان استفاده  می شود. از آن جایی که در تولید آجر های نسوز از مواد  طبیعی استفاده می شود رنگ این آجر ها طبیعی است.

قیمت آجر نسوز سمیرم

قیمت آجر نسوز سمیرم قیمت آجر نسوز که نمای ساختمان استفاده می شود نسبت به دیگر انواع آجر ها بالاتر است در هنگام خرید آجر نسوز بابد توجه کرد که آجر مقاومت بالا در برابر یخ زدگی و جذب بالای رطوبت دارا باشد و آجر کاملا صاف و یک دست باشد و هیچ گونه پیچیدگی در آن دیده نشود و شکستگی نداشته باشد. 

زمان خرید از استاندارد بودن آجر اطمینان حاصل کنید و از نمایندگی های معتبر خریداری نمایید امروزه می توانید از سایت های معتبر از قیمت آجر نسوز اطلاع حاصل کنید و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *