آجر یکی از فراورده‌های ساختمانی است که امروزه جلوه زیباتری به خود گرفته و علاوه بر ساخت بنا در دکوراسیون داخلی نیز به کار می‌رود.
امروزه طراحی و معماری نمای ساختمان ها، کار مشکل و پیچیده ای است، چرا که همواره ایجاد طرح‌های جدید نیاز به خلاقیت و نوآوری دارد. در سال های اخیر در بسیاری از قسمت های جهان استفاده از آجر نسوز نما داخلی در ساختمان ها و منازل به سبک مدرن، بسیار پرطرفدار بوده است.و در دو سال گذشته این طرح در ایران بسیار طرفدار پیدا کرده است. آجرهای نسوز به دلیل سادگی، سهولت در به کار گیری و سبک بودن در زمان اجرا، برای استفاده در طراحی و معماری دکوراسیون داخلی ساختمان ها، بسیار مناسب و ایده آل می باشند. به کارگیری آجرنسوز نما به سبک مدرن، به فضای داخلی ساختمان ها جلوه ی منحصر به فرد و چشم نوازی می دهد، و ظاهری مجلل برای ساختمان یا منزلتان به ارمغان آورد.

بازار صادرات آجر نسوز نما داخلی

فواید استفاده از آجر نسوز نما

فواید استفاده از آجر نسوز نما اجر نسوز نما در خانه زیبایی فوق العاده ای دارد یکی از بهترین و برترین مزایای ان این است که استحکام و مقاومت بسیار بالایی دارد. خب مردم دو دسته هستد کسانی که به دلیل زیبایی از اجر نسوز نما استفاده می کنند دسته دوم کسانی هستند که به دلیل مقاومت بسیار خوبش از ان استفاده می کنن.آجرهای نسوز در برابر سفیدک، جلبک و پوسیدگی مقاوم هستند.

اجر نسوز نما به غیز از مقاومتش که ذکر کردم ماندگاری بالایی ام دارد به دلیل اینکه از مواد معدنی با فرمولاسیون دقیق ساخته می شود و امکان امتحان مجدد را هم دارد. اجر نسوز در رنگ ها و مقیاس های متفاوتی وجود دارد که به هر ساختمان زیبایی متفاوتی می بخشد. اجر نسوز نما در برابر کلیه شرایط اب وهوایی کاملا مقاومه که یعنی چه ؟ یعنی که شما دیگر نگران سرمایی شدید یا گرمایی شدید و اتش وخیلی چیز های دیگر نیستید به علاوه این در برابر ضربه ترک خوردگی هم مقاومه حتی عایق صداهم هست که از نظر من استفاده کردند همچنین اجر خوبی در همه ی خانه لازمه.
استفاده از اجر نسوز نما به همه ی مردم یشنهاد می شود. به غز از همه دلایل بالا هیچ هزینه ی برای نهگداری از ان وجود ندارد و بعد از پنچاه سال هم همانطور مقاوم باقی می ماند.

تولید کننده آجر نسوز نما داخلی

تولید کننده آجر نسوز نما داخلی شرکت های فراوانی تولید کننده آجر هستند. در بین تولیدکنندگان آجرنسوز برای نمای ساختمان ازلحاظ قدمت آجرنسوز دیرگداز اراک قدیمی ترین کارخانه تولیدکننده نسوز صنعتی، آجرنسوز شاموتی، آجرنسوز دکوراتیو و تزئینی، آجرنسوز رستیک، آجرنسوز کرافیستون، آجرنسوز پلاک می باشد که کارخانه آن در اراک از سال 1370 شروع به تولید آجرنسوز کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *