در سال‌های اخیر افراد برای ایجاد ظاهری زیبا و مقاوم برای نمای ساختمان از انواع آجر و سرامیک بخصوص از آجر نسوز انگلیسی قهوه‌ای بسیار استفاده می‌کنند، این آجر به دلیل طرح‌های مدرن و استحکام زیادش دارای شهرت و محبوبیت فراوانی می باشد، در واقع آجر نسوز قهوه‌ای بدلیل مواد اولیه مورد استفاده و نحوه پختی که دارد از رنگ قهوه ای روشن تا تیره تولید می‌شود، در حال حاضر مراکز پخش عمده آجرهای نسوز در سراسر کشور در حال خدمت رسانی می‌باشند و افراد می‌توانند با مراجعه به این مراکز آجر نسوز مورد نیاز خود را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنند.

پخش عمده آجر نسوز انگلیسی قهوه‌ای

رنگ انواع آجرهای نسوز

رنگ انواع آجرهای نسوز همانطور که همه ما می‌دانیم نمای شیک و زیبای ساختمان ها تاثیر بسزایی بر زیباسازی شهری دارد و از جمله ارکان مهم و اساسی ساختمان سازی به شمار می آید که علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا، عایق محکم در برابر شرایط جوی متفاوت نیز می باشد. استفاده از انواع آجر های نسوز در این میان به دلیل مقرون به صرفه بودن و همچنین داشتن طرح های زیبا و سایزهای متنوع از محبوبیت فراوانی برخوردار می باشد.

به طور کلی آجرهای نسوز تنوع رنگی بسیاری دارند که در ادامه در این مورد توضیحات بیشتری را بیان خواهیم کرد.

آجرهای نسوز به صورت مستقیم در درون کوره های داغ قرار می گیرند و بر اساس حرارتی که می بینند رنگ بندی می شوند در واقع آجر نسوزی که نزدیک به حرارت باشد از رنگ تیره تری برخوردار است و به همین ترتیب هر چقدر آجرها از حرارت دور تر باشد و گرمای کمتری ببیند رنگ های روشن تری خواهند داشت.

در واقع آجرهای نما دارای رنگبندی بسیار فراوانی می باشند و این تنوع رنگی باعث می گردد که افراد با سلایق مختلف، قدرت انتخاب بیشتری برای خرید خواهند داشت، و افراد می‌توانند این آجرها را با هر نوع رنگ نمایی هماهنگ سازند، به همین دلیل نیز بسیار پر طرفدار می باشد.

لازم به ذکر است که رنگ این نوع آجر ها به دلیل استفاده از مواد اولیه طییعی مانند خاک رس می‌باشد و در آن هیچ گونه رنگ مصنوعی دیگری استفاده نمی‌شود،به همین دلیل در طی گذشت زمان و قرار گرفتن در در سرما و گرما دچار تغییر رنگ نمی گردد.

عرضه بهترین آجر نسوز انگلیسی قهوه‌ای

عرضه بهترین آجر نسوز انگلیسی قهوه‌ای همانگونه که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم استفاده از آجرهای نسوز انگلیسی قهوه ای برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها به دلیل رنگ های بسیار خاص و طرح های فراوانی که دارد دارای شهرت فراوانی در سراسر کشور می باشد و به همین منظور دارای میزان خرید و فروش بسیار فراوانی است، تولیدکنندگان این آجرها توسط نیروهای کارآمدی که دارند روزانه آجر نسوز عمده انگلیسی را با کیفیت تضمین شده تولید می کنند و با عرضه بهترین محصولات خود از فروش بسیار زیادی و همچنین سود فراوانی برخوردار می گردند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

  • سلام من میخوام در کرمان آجر نما به قیمت خوب به دست مصرف کننده بدم که مشتری جذب کنم نیاز به حمایت دارم آیا شما میتونید قیمت مناسب و با کیف مطلوبی ارئه بدین

  • سلام
    یکی از دلایلی که من این آجر او انتخاب کردم این هست که شوره نمیزنه

    سلام وقتتون بخیر باشه.دارای رنگ قرمز، قهوه ای تیره و قهوه ای روشنی وشکل ظاهری زیبایی دارد.ممنون از سایت خوبتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *