مرجع خرید آجر نسوز برای باربیکیو

خرید آجر نسوز برای باربیکیو به صورت مستقیم از کارخانه امکانپذیر است. برای خرید انواع آجر نسوز شما میتوانید به سهولت از طریق این صفحه به خرید خود بپردازید کافیست با تماس با مشاوران بخش فروش شرکت بازرگانی آجر ژیوار ضمن مشاوره در بکار گیری بهتر آجر نسوز خود خرید خود را ثبت کنید. آجر نسوز یکی از انواع آجر ها می باشد که امروزه در مدل های متنوعی در کشور عزیزمان تولید می شود به همین دلیل این محصول بسیار قیمت پایینتری نسبت به دیگر آجر های وارداتی دارد برای اطلاعات بیشتر درباره آجر نسوز باربیکیو بهتر است در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

مرجع خرید آجر نسوز برای باربیکیو

ساخت آجر نسوز برای باربیکیو

ساخت آجر نسوز برای باربیکیو

کورهٔ چاهی مناسب ترین متریالی که می‌توانید برای ساخت باربیکیو بهره گیری کنید، بی‌شک آجر است. همین طور می‌توانید از سنگ‌های ارگانیک و سنگ‌هایی که سطوح صاف دارند نیز بهره گیری کنید. با این حال، اطمینان حاصل کنید که سنگ‌های طبیعی که استفاده می کنید از نوع سنگ رودخانه‌ای نباشند، برای اینکه به راحتی در پایین گرمای شدید ترک برداشته و خُرد می‌شوند همین طور آجرنسوز علاوه بر مقاومت گرمایی بالا، در برابر آب، رطوبت، فرسایش، سابیدگی همین طور صداهای بلند هم عایق است. منتها اصلی ترین ویژگی آن همان مقاومتش در برابر حرارت و حرارت بسیار زیاد است از این بابت کاربردهای گسترده ای در ابعاد گوناگون صنعت و ساخت سازی پیدا کرده اند. در حقیقت آجر نسوز هنگام به کار رفتن در ساخت یک بنا به دلیل مقاومت، و ایمن بودن، در اکثر قسمت های مهم شامل: شومینه ها، دیوارها، آشپزخانه، ساخت فر و باربیکیو ، قسمت های پشتی فرگاز و … به عنوان یک کدام از بخش‌های اصلی و مهم مورد استفاده جای‌میگیرد. آجرهای نسوز از لحاظ رنگ، اندازه و ابعاد دارای اقسام متفاوتی هستند. این آجرها در رنگ های گوناگون قرمز، نارنجی، اخرایی، پوست پیازی، حنایی و قهوه ای در بازار موجود هستند که رنگ های قرمز و قهوه ای از سایرین بیشتر در مرحله استفاده قرار می گیرند.

استفاده  آجر نسوز در باربیکیو

استفاده  آجر نسوز در باربیکیو

از آجر نسوز به عنوان جزء اصلی برای قسمت های داخل کشور باربیکیو بهره گیری می شود. با در اختیار داشتن فضا آزاد خارج از منزل به راحتی می توان یک باربیکیو بنا نموده و از آن برای تفریحات و مهمانی ها استفاده کرد و انتها لذت را برد. یکی از نکات مهم در رابطه با باربیکیو این‌می‌باشد‌که تمیزکردن آن بسیار آسان و بدون دردسر انجام میگیرد و از لحاظ بهداشتی نگرانی در مورد آن وجود نخواهد داشت.

متریال استفاده شده در آجر نسوز

متریال استفاده شده در آجر نسوز

آجر نسوز را از ترکیب خاک های چینی و نسوز و به‌روش بسیار فشرده و در رتبه حرارت بیشتر از 1500 درجه سانتیگراد می سازند. از انواع بی شمار مقاوم آجرهای نسوز در پوشش درونی کوره های داغ صنعتی، پاتیل ها، شومینه ها و در صنعت بابت عایق کاری بهره گیری می شود.انواع معمولی تر آن هم برای نما به مسکن ها و ساختمان ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. مواد اصلی و ایجاد دهنده آجرهای نسوز، مواد معدنی، پوکه های معدنی از جنس نسوز می باشند.این مواد معمولا از جنس سرامیک هستند و مقاومت حرارتی بسیار بسیاری دارند. این مواد در دما بسیار بالا پایدار می شوند و خاصیت های فیزیکی و شیمیایی آن ها در شرایط گوناگون محیطی و دماهای مختلف تغییری نمیکند.

خرید آجر نسوز باربیکیو مستقیم از کارخانه

خرید آجر نسوز باربیکیو مستقیم از کارخانه

درصورت استفاده از آجرهای نسوز استاندارد، غیرتقلبی و کیفیت بالا نما ساختمان در سال های طولانی با همان حالت اولیه نگهداری می شود. اما آجرهای نسوز بی Quality پس از گذشت مدت زمان کمی دچار تحول رنگ و تغییر در ظاهر می شوند و فرم و ظاهر زیبا اولیه خود را از دست می دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *