آجر نسوز از جمله تولیدات صنعت ساختمان سازی می باشد که به سبک معماری سنتی و ایرانی نزدیک است، با استفاده از آنها می‌توان نمایی بسیار زیبا برای سطوح مد نظر ایجاد کرد که مجموعه حاضر یکی از ممتازترین نوع آجرهای نسوز همچون آجر نسوز شاموتی مرغوب را از طریق فروشگاه اینترنتی خود به مشتریان سرتاسر ایران ارائه داده که قیمت خرید آجر بر روی این محصولات بسیار مناسب و با خرید عمده، محصولی بسیار مقرون به صرفه دریافت خواهید کرد.

قیمت خرید آجر نسوز شاموتی مرغوب

منظور از آجر نسوز چیست؟

منظور از آجر نسوز چیست؟ آجر نسوز از خاک هایی نسوز به تولید رسیده اند که بافت ظریف و مستحکمی دارند و در کوره پخته می شوند و یکی از علل استقبال از این نوع آجر، ویژگی های بسیار منحصر به فردی است که باعث برتری این محصول بر سایر مصالح ساختمانی شده است.

مواد تشکیل دهنده آجر نسوز، کانی و پوکه های معدنی می باشد که در ابتدا به خاک تبدیل می شوند و پس از قالب سازی، در کوره پخته می شوند و در نهایت آجری زیبا و مقاوم تولید می شود.

ویژگی های آجر نسوز مرغوب:

آجر نسوز در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم می باشد و شما می توانید با خیال راحت از این آجرها در نمای ساختمان استفاده کنید بدون نگرانی از شکستن و ترک برداشتن آنها در شرایط آب و هوایی نامناسب.

این نوع آجر در کوره پخته می شود و به همین علت دارای طیف رنگی گسترده ای است که با استفاده از هر رنگ آن می توانید نمای بسیار زیبایی را در پایان کار ایجاد کنید و البته میزان چسبندگی این آجر بر روی ملات های ساختمانی بسیار بالا است و جذب ملات در آن نیز بسیار بالا است که از ساختمان سقوط نمی کند و در اندازه هایی متنوع تولید می شوند و محدودیتی در نصب و جایگذاری آن ها وجود ندارد.

بافت این آجر به گونه ای است که پس از شستشوی آن، برفک و لکه های سفید روی آن باقی نمی مانند و ظاهرا آجر پس از شستشو نیز همچون ابتدا شفاف و تمیز می باشد همچنین این محصول رطوبت را به خود جذب میکند و در برابر باران تغییر شکل نمی دهد.

عرضه عمده آجر نسوز شاموتی مرغوب

عرضه عمده آجر نسوز شاموتی مرغوب آجر نسوز شاموتی در مدت زمانی کوتاه توانسته مورد استقبال افراد در صنعت هنر، معماری و ساختمان سازی قرار بگیرد که در حال حاضر کاربرد و زیبایی این آجر ها اثبات شده و به یکی از زیبا ترین محصولات ساختمانی تبدیل شده است.

اگر به دنبال خرید آجر نسوز عمده هستید، از طریق مجموعه حاضر اقدام به خرید نمایید تا بتوانید کیفیت بالا و قیمت مناسب را در کنار هم تجربه نمایید پس به سابقه و اعتبار این مجموعه، اطمینان کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *