آجر جز مهمترین مصالح ساختمانی است که امروزه بیشترین استفاده را دارد و از درجه سختی بالایی برخوردار می باشد. آجر پلاک سنتی نمونه پر مصرفی از این تولیدات است که به دلیل زیبایی ظاهری برای نمای داخلی و بیرونی ساختمان بهترین گزینه به شمار می رود. تنوع طرح و رنگ در این محصول بالا بوده و جنس آن را خاک رس تشکیل می دهد. قیمت آجر سنتی ال بر اساس کیفیت و سایز و برندی که دارد مشخص می شود. 

قیمت آجر پلاک سنتی ال

انواع آجر پلاک نما

انواع آجر پلاک نما در بازار انواع اجر پلاک نما موجود می باشد که از نظر سایز و رنگ و ضخامت و حتی جنس با یکدیگر متفاوت هستند. این تنوع بالا باعث شده تا مصرف کنندگان بتوانند متناسب با نیاز و سلیقه خود خرید را انجام دهند. رنگ این آجر از نارنجی روشن متمایل به سفید گرفته تا قهوه ای تیره متمایل به سیاه که طیف گسترده ای را در بر می گیرد. 

این محصولات از نظر طرح و رنگ و سبک به ۲ دسته تقسیم می شوند:

  1. سنتی
  2. مدرن

آجر قراقی نمونه پر مصرفی از این تولیدات است که در عین ظرافت و زیبایی استحکام و دوام زیادی در شرایط جدی مختلف دارد. سطح این مصالح صاف و صیقلی بوده و بدین ترتیب به راحتی روی هم قرار می گیرد. تنوع بالا درتولید حاکی از گستردگی فعالیت و سابقه درخشان تولیدی است که باعث جذب بیشتر مصرف کنندگان شده است‌.

این مصالح به صورت نازک و ضخیم ساخته می شوند که هر کدام کارایی مختص به خود را دارند. 

فروش آجر نما نسوز در اصفهان

فروش آجر نما نسوز در اصفهان فروش آجر نما نسوز در اصفهان به صورت عمده و جزیی انجام می شود که نمونه های عمده همیشه نرخ مناسب تری دارند. فروش این مصالح به صورت مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد و این فروشنده در عرصه فروش خدمات گسترده ای را به مصرف کنندگان ارائه می دهد. خریداران این اغلب صنایع ساختمان سازی هستند که گام های موثری برای صادرات بر می دارند. در واقع این مراکز مشتریان اصلی به شمار می روند که خرید را به صورت عمده انجام می دهند. 

این مرکز برای رفاه حال مشتریان اقدام به راه اندازی سایت فروشگاهی کرده و با به نمایش گذاشتن محصولات مختلف و امکان مشاهده و مقایسه آنها شرایط خریدی آسان و کم هزینه را برای مصرف کنندگان فراهم می کند. این روش باعث جلب رضایت آنها می شود.

خرید و فروش اینترنتی امروزه بیشترین طرفدار را دارد و به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه ها باعث جذب بیشتر مشتریان می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *