فروش عمده آجر نسوز انگلیسی نما

خرید عمده  آجر نسوز انگلیسی نما  از این سایت امکانپذیر است. برای خرید آجر نسوز مدل  انگلیسی برای نما  تنها کافیست با شماره تماس هایی که در اختیار شما عزیزان گذاشته تماس حاصل کنید. حتما برای شما هم پیش آمده از گشت گذار ها در بازار خسته شده باشید.خبر خوش شرکت بازرگانی  آجر ژیوار به شما این است که از این پس میتوانید با یک تماس سفارش خود را در هرکجا به ثبت برسانید و بهترین متریال از محصول را به صورت مستقیم از شرکت ها بدون واسطه دریافت کنید. اگر کیفیت و قیمت برای شما قابل اهمیت است. این خبر میتواند شما را خوشحال کند. اگر به دنبال اطلاعاتی کاملتر درباره آجر نسوز انگلیسی نما  هستید در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش عمده آجر نسوز انگلیسی نما

کاربرد آجر نسوز انگلیسی!!

کاربرد آجر نسوز انگلیسی!!

به راحتی میتوان گفت نمای خانه اصلی ترین مساله برای آپارتمان سازها می باشد. امروزه آجر نما جایگاه مخصوص ای را در بین معماران و طراحان ساختمان ها به دست آورده است، آجر نسوز انواع مختلفی دارد که یکی از پر طرفدارترین و زیباترین آن آجر نما انگلیسی است که در بازار به آجر نسوز نقش انگلیسی مشهور است، رنگ این آجر از قرمز شروع می شود و به قهوه ای روشن و قهوه ای تیره ختم میگردد. طراحان نمای ساختمان این آجر را به‌طور رندوم و یا یکدست بهره گیری میکنند.

استفاده از آجر نسوز انگلیسی در نما!!

استفاده از آجر نسوز انگلیسی در نما!!

نماکاران حرفه ای معمولا الگوی بخصوصی را برای اجرای این آجرها به کار میبرند که زیبایی آجر نما را دوبرابر میکند. در بقیه عکس چندین نمونه پروژه اجرا شده با آجر نما انگلیسی امیران نما قرار داده شده است. برای جلوه بخشیدن به نمای آپارتمان بهتر است از آجرهای رندوم که به رنگ آجر انگلیسی روشن می باشند بهره گیری کرد. امروزه نماهای ساختمان با نقش ها و رنگ ها و طراحی های گوناگون و گسترده جلوه های گوناگون و جدیدی را به شهرهایمان میدهد. نمای هر ساختمان نشان دهنده شناسنامه و به قولی ماهیت یک ساختمان است. یکی از نماهای با اصالت کشور عزیزمان ایران آجر نما می باشد. آجرهای نما به علاوه بر حس سنتی دادن به شهر با معماری و طراحی های امروزی ساختمان ها نمایی مدرن به خود گرفته اند. آجر طرح انگلیسی یکی از همان نماهایی است که چنانچه نصاب خبره ای داشته باشید این حس مدرنتیه و تازه را به بینندگان میدهد.

خریداری مرغوبترین آجر نسوز

خریداری مرغوبترین آجر نسوز

نما ساختمان ها به علاوه بر اینکه بر ظاهر کلی شهر اثرگذار هستند، به خودی خود یک اثر ماندگار خواهند بود، امروزه نماها به غیر زیبایی ساختمان، مزیت هایی نیز دارند که عبارتند از عدم اتلاف رفت توان با ایجاد عایق سرمایشی و گرمایشی، عایق صوتی و سبک شدن سازه های آپارتمان ها و … جدیدترین نما که در مرزوبوم ما با دقت به قیمت به صرفه و زیبایی خیره کننده و همین طور تولید در داخل مرزوبوم عزیزمان ایران اقسام آجر های نسوز انگلیسی می باشند.

خرید مستقیم آجر نسوز انگلیسی از کارخانه

خرید مستقیم آجر نسوز انگلیسی از کارخانه

تعیین رنگ مناسب آجر یکی از مسائل مهم قبل از خریداری آجر نما نسوز می باشد، همچنین ترکیب رنگ و تعیین درست رنگ آجر نما با دیگر متریال ساختمان مانند: درب و پنجره ها، سنگ نما، نرده ها و … میتواند زیبایی نما را در انتهای کار 2 چندان کند. برای نمونه رنگ سفید که رنگی خنثی می باشد، در کنار رنگ قهوه ای که رنگ بسیار گرمی در میان رنگ ها محسوب می شود بسیار زیبا و مخصوص به سبک تازه می باشد. در نمای ساختمان هایی که با آجر انگلیسی تولید شده اند، بهتر است از ترکیب آجر با یک متریال دیگر مانند سنگ نمای رنگ روشن مانند، سفید یا کرم که رنگ هایی خنثی هستند استفاده شود یا چنانچه امکان بهره گیری از سنگ را ندارید از آجر نسوز سفید به همراه آجر انگلیسی یا از آجر طرح انگلیسی رندوم به تنهایی استفاده شود. توجه شود که برای زیبایی بیشتر نمایی که از یک گونه آجر در آن بهره گیری شده است به نصاب آجر توصیه شود که الگو خاصی را برای چیدمان آجر در نظر بگیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *