در زمان خرید همواره توصیه می‌ شود که از فروشندگانی خرید بشود که فروشندگان معتبری هستند. برای خرید آجر نسوز بهتر است از فروشنده معتبر آجر نسوز انگلیسی نما استفاده نمایید. این آجر ها معمولاً هم به حالت نسوز هستند و مدل های بسیار متنوعی دارند که می‌ توانند بسیار مناسب باشند. هر کدام از مدل هایی که برای فروش انتخاب می شوند کاملا در ایده آل ترین شرایط ممکن هستند و نگرانی بابت شان وجود ندارد.

فروشنده معتبر آجر نسوز انگلیسی نما

مشخصات آجر نسوز شاموتی

مشخصات آجر نسوز شاموتی آجر نسوز شاموتی ساخته شده از آلومینیوم و سیلیکا است. درصد سیلیکا این محصول به نسبت آلومینا بسیار زیادتر است. این محصولات از کانی هایی که مواد غیر فلزی هستند ساخته می شوند و از جمله محصولات نسوزی می باشند که شکل دار هستند و به همین خاطر در صنعت ساختمان سازی زیادتر از آنها استفاده می شود. برای اینکه ساخت این محصول انجام شود مواد اولیه آنها را از معادنی که وجود دارد استخراج می نمایند و سپس آنها را در یک کوره هایی به نام کوره های دوار می سازند.

این محصول از لحاظ مقاومت در برابر شوک های حرارتی بسیار مقاوم است و استحکام بالا و مقاومت بسیار خوب از دیگر ویژگی های مناسب است. اندازه ها و شکل های زیادی از آنها را در سطح بازار مراجعه می‌ کنیم. با توجه به نوع موادی که در آنها به کار رفته شده کاربرد های زیادی را دارند. معمولا برای ساخت مشعل آجر، آجر نسوز شاموتی می تواند استفاده شود. این محصولات تا دمای ۱۲۰۰ تا ۱۴۰۰ درجه سانتیگراد مقاوم هستند.

توزیع کنندگان آجر نسوز انگلیسی نما

توزیع کنندگان آجر نسوز انگلیسی نما بسیاری از فروشندگان آجر نسوز هستند که با وجود تجربیات زیاد نمی‌ توانند که سابقه موثری را در زمینه عرضه و توزیع آجر نسوز داشته باشند. توزیع کنندگان آجر نسوز انگلیسی نما با شیوه‌ های درستی که برای عرضه محصولات در نظر گرفتند، جزو موثرترین شرکت‌ های ممکن در صنعت کشور هستند که با صنایع مختلف همکاری می نمایند و آجر نسوز هایی که تولید می‌ شود را به دست آنها می‌ رسانند.

محصولاتی که فروشنده آجر نسوز عرضه می‌ نماید شامل انواع مختلفی از آجر نسوز ها می شود که درجه خلوص آنها از ۴۰ تا ۹۵ درصد تفاوت پیدا می‌ کند . همانطور که مستحضر هستید هر چقدر که محصول خلوص بهتری را داشته باشید قطعاً بهتر می توان از آن محصول استفاده کرد. این شرکت می‌ تواند که طراحی و راه اندازی انواع کوره های صنعتی را نیز بر عهده بگیرد. با استفاده از مهندسین که در این صنعت در حال فعالیت هستند ما به راحتی می توانیم که به نیازهای شما مشتریان رسیدگی بکنیم و خدمات را برای شما در نظر داشته باشیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

2 دیدگاه

    • سلام خانم محمدی عزیز
      برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات ما را در سایت مطالعه کنید و یا فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *