آجر نسوز لعابی برای درست کردن شومینه در منازل مورد استفاده قرار می گیرد. آجر های نسوز در برابر آتش مقاومت بسیار بالایی دارند و به همین منظور در مناطقی که مستقیما با آتش در ارتباط است مورد استفاده واقع می شود. در سال های اخیر صادرات آجر نسوز لعابی در کشور ما روند افزایشی چشمگیری داشته است و صادرات آن برای ما بسیار پر مزایا می باشد.

صادرات انواع آجر نسوز لعابی

مشخصات فنی آجر نسوز لعابی

مشخصات فنی آجر نسوز لعابی آجر های نسوز لعابی مشخصات فنی زیادی دارند که در موارد ضروری توجه به آنها الزامی می باشد. ما در این قسمت از مقاله قصد داریم تعدادی از این مشخصات مهم را برای شما توضیح دهیم. اولین مشخصه ی آجر ها که توجه به آن بسیار الزامی می باشد محل استفاده از آنها می باشد. از آجر های نسوز هم می توانید در نمای خارجی ساختمان های خود استفاده کنید هم اینکه به وسیله ی آن شومینه، منقل یا دودکش درست کنید.

مشخصه ی بعدی این آجر ها مربوط به ابعاد و اندازه ی آنها می باشد. اصولا آجر های نسوز در ابعاد کوچک و استاندارد تولید می شوند تا استفاده از آنها بسیار آسان باشد و برای حمل و‌ نقل مشکلی وجود نداشته باشد.

مورد بعدی که می توانیم در مورد آن توضیح دهیم کیفیت و قیمت این آجر ها می باشد. اصولا قیمت این محصول متناسب با کیفیت آن تعیین می شود و شما هنگام خرید باید به کیفیت این آجر ها توجه کنید تا بتوانید محصولی متناسب با نیاز خود خریداری کنید.

فروش آجر نسوز صادراتی

فروش آجر نسوز صادراتی برای فروش آجر نسوز صادراتی روش های مختلفی معرفی شده است که هر کدام از آنها مزایای مختص به خود را دارند و نظر مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کرده اند‌. در سال های اخیر، طبق آمار های جمع آوری شده فروش اینترنتی آجر های نسوز جزو بهترین روش فروش شناسایی شده است‌. یکی از فروشندگانی که محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند سایت ما می باشد. 

ما برای اینکه بتوانیم اعتماد شما خریداران محترم را جلب کنیم مجوز های مربوطه را از ارگان های مختلف دریافت کرده ایم تا شما به راحتی به ما اعتماد کنید و از این طریق محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنید. 

ما به عنوان فروشنده ی این محصول باید به نکات زیادی توجه کنیم تا بتوانیم محصولات خود را به بهترین شیوه به دست شما برسانیم. یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام فروش این محصول توجه به آنها الزامی است چگونگی ارسال این محصولات به دست خریداران می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *