خرید و فروش آجر نسوز شومینه درجه یک

آجر نسوز شومینه را از ما با بهترین متریال خریداری کنید. مدتهاست که شومینه ها در آپارتمان ها طراحی شده و برای کمک به تأمین گرما در اتاق پیش از اینکه دستگاه های گرمایش مرکزی حتی یک ایده باشد، مناسب استفاده قرار می گرفتند. همه خانه ها دارای شومینه نیستند و ابزار مختلفی برای آنچه در اصل راهی برای سوزاندن مواد برای تأمین حرارت در مسکن شمااست موجود می باشد، در حالی که‌میتوانید از منظره آتش سوزی حقیقی نیز لذت ببرید. ولی شومینه تولید شده با آجر نسوز سیستم گرمایشی بی نهایت زیبایی در خانه بوجود می آورد که حس گرما و روح زندگی را در آپارتمان تان زنده میکند.

خرید و فروش آجر نسوز شومینه درجه یک

اقسام آجر های شومینه کدام هستند؟

اقسام آجر های شومینه کدام هستند؟

در شومینه ها نهایتا حرارت به ۵۰۰ درجه میرسد نتیجتا میتوان از هر آجر نسوزی بهره گیری کرد. در قسمت های بالایی ذکر شد که ترجیحا از رنگهای تیره آجر برای این کار استفاده شود. آجر قرمز انگلیسی،آجر نسوز مشکی و آجرهای تیره رنگ اکثراً برای ساخت شومینه در آپارتمان ها به وظیفه می رود. این کار به جهت تیرگی این آجرها نسبت به آجرهایی همانند آجر نسوزهای دیگر و آجرهای طوسی است. برای اینکه شومینه ها به مرور زمان با جمع شدن دوده، تیره خواهند شد. بنابراین پیشنهاد میشود از آجرهای تیره رنگ برای این کار بهره گیری شود. شایان ذکر است ازآجر های سفالی و آجرهای رسی نمیتوان برای ساختار شومینه استفاده کرد.

ساخت یک شومینه با آجر نسوز مرغوب

ساخت یک شومینه با آجر نسوز مرغوب

نخستین عاملی که باید در نظر گرفته شود این‌می‌باشد‌که می خواهید از آجر نسوز با چه ضخامتی استفاده کنید. آجر نسوز قابل استفاده باید با استانداردهای تعریف شده مطابقت داشته باشد و باید الزامات قوانین ساختمانی بومی، ملی و بین المللی را در مورد ساخت شومینه و دودکش برآورده می کند. یا از آنها فراتر رود. پیشنهاد میشود از آجر نسوز ضخیم ½ ” برای قرار دادن کف و دیوار پشت برای محافظت بیشتر در برابر حرارت بهره گیری کنید. عامل دوم رنگ است. انواع آجر نسوزی که موجود است، طیف رنگی متفاوتی دارد اما توصیه می شود از رنگهای تیره همانند آجر نسوز انگلیسی یا آجر سیاه نسوز استفاده شود. نهایی (و جالبترین) عاملی که باید در نظر گرفت الگو است. الگوهای مشهور آجر نسوز شامل پیوند در حال اجرا، پیوند روی هم، استخوان شاه ماهی بی عیب، استخوان شاه ماهی خرد شده و بافت سبد است. الگو، همراه با رنگ آجر، یک برگزیدن کاملاً زیبایی شناختی است، بنابراین محصولی را انتخاب کنید.که مکمل طراحی شما باشد!

استفاده آجر نسوز در شومینه ها

استفاده آجر نسوز در شومینه ها

وقتی مطمئن شدید که از چه قطر آجر نسوز استفاده می کنید و چه گونه الگویی را می خواهید، فرصت آن است که آماده شوید تا اینکه واقعاً آجرها را بکار ببریم. برای قرار دادن آجر نسوز، به موارد زیر نیاز دارید:

  1. یک ظرف (به حدی بزرگ که سیمان نسوز خود را در آن قاطی کند)
  2. یک ماله
  3. راهنماهای فاصله (اینها را میشود به راحتی از تخته سه لا تامین کرد)
  4. یک اسفنج

پیش از آغاز به قراردادن آجر، مطمئن بشوید که از سیمان نسوز سازگار با آجر شومینه استفاده می کنید. صرف نظر از ملاتی که استفاده می کنید، باید طبق دستور روی کیسه مخلوط شود. چنانچه از سیمان نسوز استفاده می کنید، باید آن را با قوام خمیر دندان مخلوط کنید. مطمئن شوید که ملات شما خیلی نازک و روان نیست تا اینکه از حداکثر مقاومت مطمئن بشوید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *