یکی از تجهیزات و وسایل ساختمانی که در ساخت و ساز ها کاربرد بسیار زیادی دارد آجر می باشد که انواع و اقسام مختلفی دارد.

آجر نسوز دور ستون از جمله مدل های پرکاربرد و درجه یک آجر است که به دلیل ویژگی های مثبتی که دارد خیلی پرفروش می باشد.

شما می توانید برای خرید آجر نسوز دور ستون ارزان به این فروشگاه اینترنتی مراجعه و آن را با یک قیمت مناسب به صورت مستقیم و با یک کیفیت عالی خریداری کنید.

خرید آجر نسوز دور ستون ارزان

جدیدترین محصولات آجر نسوز

جدیدترین محصولات آجر نسوز از جمله جدید ترین محصولات آجر نسوز شامل موارد زیر می باشد:

  1. آجر های نسوز قلیایی که برای تهیه آن ها از مواد و عناصر خاصی استفاده می شود و کاربرد بسیار زیادی در ساخت کوره های تولید سیمان، کوره های تولید ذوب شیشه و … دارد.
  2. آجر نسوز مدل آلومینیومی که معمولا دمای مورد نیاز برای تولید این محصول تقریبا در حدود ۱۲۰۰ تا ۱۸۰۰ می باشد و به همین دلیل از مقاومت و ماندگاری بالایی برخوردار هستند و برای پوشش های قسمت داخلی کوره های ذوب، فولاد، سیمان و … به کار می رود.
  3. آجر های نسوز سیلیسی که از خاک سیلیس تهیه می شود و دارای مقاومت گرمایی خیلی بالایی است و معمولا از آن برای ساخت کوره های گاز سوز تولید کک، فولاد سازی، سرامیک سازی و … استفاده می شود.
  4. آجر نسوز مدل اکسید کروم کوروندوم که بیشترین ماده ی سازنده در آن آلومینیوم می باشد و برای تهیه و ساخت کوره های آجری بلند ذوب آهن استفاده می شود.
  5. آجر های نسوز مدل زیرکونیوم که نسبت به سایر مدل ها مقاومت بیشتری نسبت به حرارت و گرما داردو برای ساخت کوره های ذوب ذوب شیشه و ذوب آهن آلومینیوم استفاده می شود.
  6. آجر های نسوز اکسید کروم که درصد بسیار زیادی از آن اکسید کروم می باشد و بیشتر در کوره های شیشه پزی مورد استفاده قرار می گیرند.
  7. اجر نسوز مدل صنعتی که در شکل های مختلفی تولید می شوند و معمولا به آن ها آجر کوره گفته می شود و از نظر ظاهری دو دسته دارند که یکی از آن ها کاملا استاندارد ساخته می شود و نمونه ی دیگر هم به صورت شکل های خاص قابل تولید است.

قیمت آجر نسوز مرغوب در کرج

قیمت آجر نسوز مرغوب در کرج قیمت آجر نسوز مرغوب در کرج به عوامل و ویژگی های مختلفی بستگی دارد که به بعضی از آن ها در زیر اشاره شده است:

  1. نوع و مدل آجر نسوز
  2. درجه ی کیفیت و مرغوبیت محصول
  3. سالن و یک اندازه بودن سایز آجر ها
  4. برند و مارک سازنده آجر 
  5. اینکه سالم و بدون شکستگی و ضربه خوردگی باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *