از انواع آجرهای نسوز موجود در کشور که برای کاربردهای معین می تواند مورد استفاده قرار بگیرد می توان به آجر نسوز انگلیسی مشکی اشاره کرد که کاربرد زیادی برای ساختمان می تواند داشته باشد؛ فروش آجر نسوز به شکل مستقیم توسط تولیدکننده این محصول در کشور با نرخ مناسبی صورت می‌گیرد و می‌تواند نیاز بازار مصالح ساختمانی به این آجر را با قیمت بسیار مناسب و ارزان تهیه کند تا به این ترتیب خریداران عمده بتوانند به این محصول دسترسی داشته باشند و از آن برای تامین نیاز خود استفاده کنند.

فروش مستقیم آجر نسوز انگلیسی مشکی

تقسیم بندی انواع آجر نسوز

تقسیم بندی انواع آجر نسوز آجر نسوز انگلیسی از جمله آجرهای است که می تواند انواع متفاوتی داشته باشد و این نمونه های مختلف می تواند استفاده از این محصول را در مکان های مختلف ساختمان را آسانتر کند از جمله انواع این آجر نسوز می‌توان به آجر نسوز مشکی تایل، کرکره‌ای، پلاک و کف فرش اشاره نمود.

این محصولات در بخش خاصی از ساختمان می‌توانند نقش دیوار یا نما را ایفا کنند و بهتر است این آجرها در مناطقی مورد استفاده قرار گیرند که آب و هوای خنکی دارند زیرا جذب گرما در آنها بیشتر است و باعث می‌شود که هزینه‌های مربوط به گرمایش ساختمان در فصول سرد سال به مقدار زیادی کاهش یابد.

انواع مختلف این آجرها معمولاً با استفاده از چسب به دیوار متصل می شوند و از ملات برای این کار استفاده می‌شود؛ انواع آجر یاد شده می‌توانند به دلیل رنگ مشکی خاصی که دارد برای ساختمان های اداری و سازمان ها مورد استفاده قرار بگیرد و رنگ سیاه در واقع اقتدار ویژه ای به ساختمان می بخشد.

این آجرها به دلیل نسوز بودن می توانند نقش موثری در ساختمان داشته باشند به این معنی که از آجرهای بسیار بادوام به شمار می‌روند و می‌تواند به دلیل مقاومت نسبت به عوامل محیطی از مصالح ساختمانی زیرین خود به طور کامل محافظت کنند.

فروشندگان آجر نسوز انگلیسی مشکی

فروشندگان آجر نسوز انگلیسی مشکی آجر نسوز انگلیسی مشکی از جمله آجرهایی است که توسط فروشندگان آجر نسوز با نرخی مناسب و در کیفیت بالا و عالی به دست خریداران می‌رسد و از نظر محل تحویل آجر به مشتریان هیچ محدودیتی پیش روی فروشندگان نمی باشد و با وسایل نقلیه مخصوص حمل اجرای این محصول را می‌توانند به دست مشتریان خود برساند.

این فروشندگان آجر مذکور را با قیمت تمام شده پایین به دست مشتریان آن رسانده و با کیفیت بالای این آجر و قیمت پایین آن می توانند رضایت خاطر آنها را جلب کنند و فروش آجر و یا استفاده از آن در نمای ساختمان هزینه تمام شده کمتر را به دوش آنها بگذارد و آجرنمای بسیار مناسب برای ایجاد شیک ترین نما در اختیار آنها قرار گیرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    میتونیم از این آجرهای سیاه به جای کاشی توی آشپزخانه استفاده کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *