خرید آجر نسوز تزیینی مستقیم از کارخانه

بهترین قیمت آجر نسوز تزیینی در ایران را میتوان در این صفحه یافت کرد.شرکت های متدوالی در زمینه آجر نسوز مدل تزیینی فعالیت دارند اما کمتر شرکتی می باشد که محصولات خود را به صورت مستقیم با قیمت تولید شرکتی در اختیار مشتریان خود قرار دهد. اما خبر خوب ما این می باشد که شما میتوانید به راحتی با استفاده از همین صفحه با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید و این جنس از آجر و انواع دیگر آنها را از همین صفحه خریداری کنید.

خرید آجر نسوز تزیینی مستقیم از کارخانه

تنوع رنگ آجر نسوز تزیینی

تنوع رنگ آجر نسوز تزیینی

آجر نسوز شامل آجرهایی است که در انواع رنگ های مختلف تولید می شود. این تنوع رنگ بالا امکان بهره گیری از این آجر را نه تنها در نماکاری ساختمان و پوشش دیواره های کوره مهیا میکند بلکه می توان از آن در دکوراسیون داخلی نیز به بهترین شکل استفاده کرد رنگ های قهوه ای و قرمز رایج ترین رنگ هایی موجود میباشند که برای این آجر گزینش می شوند اما در کل آجر نسوز در چهار کد رنگ به بازار ارائه می شود از جمله قرمز، قهوه ای، مشکی و زرد شاموتی که هر کدام از این کدها دارای طیف های بی شمار هستند. در تولید آجر نسوز از مواد کاملاً طبیعی بهره گیری می شود، از این رو رنگ این آجر طبیعی بوده و به خوبی با دیگر مصالح همخوانی پیدا میکند.

خصوصیت های  آجر نسوز تزیینی

خصوصیت های  آجر نسوز تزیینی

آجرنسوز در طیف رنگی گسترده پدیدآوری می گردد و چنانچه در نمای بیرونی ساختمان کار شود زیبایی بی نظیری به نما می بخشد. این آجرها در مساوی سرما و گرما مقاوم هستند و طول عمر بسیار طولانی دارند. اجر نسوز نوعی عایق شمرده می شود و از اتلاف توان در ساختمان ممانعت به عمل می‌آورد. وزن این اجرها بی شمار سبک بوده و نیازی به فاکتور نگه دارنده جداگانه ندارند. اجرهای نسوز با استفاده از ملات به سهولت به سطوح می چسبند و امکان جدا شدن و سقوط آن ها وجود ندارد. به دلیل دارا بودن استانداردهای تثبیت رنگ حتی با گذشت چند سال از زمان نصب آن ها هیچ تغییر رنگی بر روی روی رویت نمی شود. این آجرها ضد شوره هستند و جلبک نیز بر روی روی آن ها ایجاد نمی شود. هیچ محدودیتی در سایز این گونه آجر وجود ندارد. آجر نسوز در برابر انقباض، انبساط، ضربه، اثر خراش و فرسایش از دوام لازم بهره‌مندست.

مراکز خرید آجر نسوز تزیینی

مراکز خرید آجر نسوز تزیینی

جذب آب توسط این آجرها اندک است. در چیدمان آجر نسوز می توان از الگوهای متفاوتی بهره گیری نمود و زیبایی سطح را دوبرابر کرد. آجر نسوز دوستدار محیط زیست است و به آن هیچ آسیبی وارد نمی کند. رنگ این آجرها استوار است و تابش مستقیم اشعه خورشید کیفیت رنگ آن ها را از بین نمی برد. مقاومت آجر نسوز در دماهای بالا و آتش سوزی بی‌نهایت فراوان است. نصب این آجرها احتیاج به استفاده از ابزار و تجهیزات ویژه ندارد. کالا آجر نسوز و تنوع بالای رنگ آن موجب شده به خوبی با معماری ایرانی همخوانی پیدا می کند. آجر باید از استقامت لازم در برابر جذب رطوبت، انجماد و حرارت بالا برخوردار باشد. هیچ گونه لب پریدگی در آجر مشاهده نشود. میزان جذب آب به وسیله آجر نسوز باید کم‌تر از 2 درصد باشد. در تحدب و تقعر این نوع آجر هیچ پیچیدگی به چشم نخورد. اندازه نمک های محلول در آجر نسوز باید ذیل 1 درصد باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *