فروش عمده آجر نسوز شومینه ای قیمت مناسب در نمایندگی و فروشگاه های تخصصی سراسر کشور صورت می گیرد. مدل های مختلفی از این محصول در بازار عرضه می شود که هر کدام ویژگی و خصوصیات منحصر به فردی دارند. برای تزئین دیوار اطراف شومینه و زیباسازی نمای داخلی ساختمان کدام مدل آجر نسوز مناسب تر است؟ آیا می دانستید که در هنگام خرید و سفارش باید به نکات بسیار جزئی مانند سایز و حتی نحوه چیدمان این آجرها در کنار یکدیگر توجه کرد تا در نهایت خریدی رضایت بخش داشته باشید؟

نمایندگی فروش عمده آجر نسوز شومینه ای قیمت مناسب در سراسر کشور

خرید شیک ترین آجر نسوز شومینه در ابعاد مختلف

خرید شیک ترین آجر نسوز شومینه در ابعاد مختلفآجر نسوز با ترکیباتی از خاک های نسوز و پخت آنها در دمای بسیار بالا تهیه و تولید می شود. به گفته کارشناسان برای تولید این محصول معمولاً  1500 درجه سانتی گراد دما برای پخت آنها لازم است.

در فرآیند تولید ابتدا سنگ های مخصوص را آسیاب و به خاک تبدیل می کنند. در نهایت با ترکیباتی دیگر مانند آب و … محصول نهایی را به مدت سه روز در کوره هایی با درجه حرارت 1500 سانتی گراد می پزند.

از جمله ویژگی های انواع آجر نسوز تولید شده در این دما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاومت بسیار بالا در برابر عوامل محیطی
  • نفوذ ناپذیری بالا در برابر آب و رطوبت
  • وزن سبک و قابلیت حمل آسان
  • امکان استفاده و اجرا در نمای داخلی و خارجی ساختمان

امروزه خرید آجر نسوز با شیک ترین طرح ها و رنگ در ابعاد و سایزهای مختلف امکان پذیر است که این ویژگی موجب گسترش استفاده از آنها برای نمای داخلی و تزئین دیوار شومینه را نیز فراهم آورده است.

توزیع انواع آجر نسوز شومینه ای در بازار تهران

توزیع انواع آجر نسوز شومینه ای در بازار تهرانتنوع تولید این محصولات بسیار بالا بوده و امروزه نوعی خاصی به نام آجر نسوز ویژه در کارخانجات به صورت تخصصی تولید و به بازار عرضه می گردد. از مهمترین ویژگی آجر نسوزهای ویژه می توان به مقاومت بسیار بالای آنها در برابر حرارت اشاره کرد. همین امر موجب شده تا انواع مدل های آن گزینه مناسبی برای نصب در اطراف شومینه و نمای داخلی ساختمان باشد.

به طور کلی انواع آجر نسوز ویژه مناسب برای شومینه به گروه های زیر طبقه بندی می شوند:

  • آجر نسوز اکسید کروم _ کوروندوم
  • آجر نسوز زیرکونیوم
  • آجر نسوز اکسید کروم
  • آجر نسوز قلیایی

گفتنی است که قیمت آجر نسوز شومینه و نرخ فروش انواع آن بسته به ویژگی های کیفی و هم چنین سایز و ابعاد آن متفاوت است. بنابراین استعلام قیمت امری مهم در آگاهی از قیمت های عمده و کاهش هزینه ها می باشد.

خرید آجر نسوز نما با مدل و رنگ های متنوع

خرید آجر نسوز نما با مدل و رنگ های متنوعآجر نسوز نما از نظر رنگ و مدل نیز دارای تنوع بسیار بالایی است. آجر نسوز پلاک ساده شاموتی، آجر شیل قرمز ساده، آجر شیل آنتیک گلبهی و آجر نسوز رستیک قهوه ای جزء انواع مدل های پرفروش آجر نمای رنگی در بازار به شمار می روند.

برای خرید بهترین و جدیدترین مدل آجر نسوز نما، شناخت نمایندگی ها، مراکز پخش و توزیع عمده و هم چنین تامین کنندگان اهمیت زیادی دارد. توجه داشته باشید که انتخاب نوع آجر نما باید بر اساس نیاز و هم چنین در نظر گرفتن شرایط محیطی و نوع استفاده از آن باشد.

پرفروش ترین برند های آجر شومینه ای در کشور

پرفروش ترین برند های آجر شومینه ای در کشورآجر نسوز ال یکی از مدل های پرفروش برای استفاده در نمای داخلی و خارجی ساختمان است. این نوع آجر دارای دو قسمت بزرگ و کوچک است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. به عنوان مثال طول قسمت بزرگ تر آجر نسوز ال 20 سانتی متر و قسمت کوچک 10 سانتی متر می باشد.

از جمله مزایای خرید آجر شومینه و استفاده از آنها می توان به ثبات رنگ، بالا بودن میزان مقاومت در برابر فشار و حرارت اشاره نمود. بنابراین امروزه از نظر قیمت، طراحی و تنوع رنگ، بکارگیری انواع آجر نما نسوز در نمای داخلی گزینه مناسب تری نسبت به انواع سنگ های ساختمانی و تزئینی خواهد بود.

طی سالهای اخیر روش های متعددی برای خرید و تهیه بهترین و جدیدترین مدل ها با قیمت های رقابتی مرسوم شده است که سفارش اینترنتی و خرید از تامین کنندگان آنلاین به واسطه مزایای بیشمار آن طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *