آجر نسوز زرد

یکی دیگر از محصولات آجر نسوز به رنگ زرد می باشد. البته که زرد یک اصطلاح نیست,دقیقا این جنس از آجر ها به رنگ زرد می باشد. شما میتوانید از این جنس آجر برای مکان های مختلفی از جمله نمای ساختمانی استفاده کنید و مکان های بسیاری وجود دارد که شما میتوانید از آجر های نسوز زرد در آن محل ها استفاده کنید. برای خرید و استفاده از این آجر ها بهتر است از کاربرد آنها با خبر باشید و بعد اقدام به خرید کنید.

آجر نسوز زرد

آجر نسوز مقاومت در برابر حریق

آجر نسوز مقاومت در برابر حریق

انواع آجرنما پایداری بسیاری در برابر آتش سوزی، دمای بی نهایت و حریق دارند؛ اغلب آجرنماها می توانند لغایت حدود ۶ ساعت در برابر آتش سوزی مقاومت داشته‌باشد؛ حتماً خصوصیات مقاومت حرارتی آجرنما در صورتی در حداکثر اندازه خود می باشد که تمام مراحل تولید آجر به توجه و با احترام اصول استاندارد انجام شده باشند عایق صوت  اقسام آجرنما، عایق بی نهایت خوبی برای صدا هستند. یک آجرنمای معمولی با ضخامت ۵/۴ اینچ می تواند برای ۴۵ دسی بل صوت، و آجرنما با ضخامت ۹ اینچ برای ۵۰ دسی بل صوت، به عنوان عایق بی نهایت خوب عمل نماید استحکام  در فرآیند تولید انواع آجر از شیوه های حرارتی قوی و اِعمال فشار بهره گیری می شود به همین دلیل، بافت آجر بسیار محکم است و آجرهایی که تحت فشار و حرارت های بالا تولید شده اند، قوی تر هستند.

انواع آجر نسوز زرد

انواع آجر نسوز زرد

انواع آجرنما با توجه به ترکیب مواد اولیه، دوام بسیار بالایی در برابر خراش و فرسایش دارند. عوامل محیطی مانند سرما و گرمای بسیار، فاکتورهای اسیدی، طوفان، گرد و غبار هوا و … در بافت آجرنما تأثیر ندارد دوام و طول حیات بالا انواع آجرنما، مصالح ساختمانی بادوام و قوی هستند و به جرأت می‌شود بیان کرد، آجرنما، قوی ترین مصالح ساختمانی است که بشر قادر بوده است تا کنون بسازد گنجایش تبادل گرمایی قوی اقسام آجرنما در مقایسه با دیگر مصالح ساختمانی از خصوصیات حرارتی بی نهایت مناسبی بهره‌مند میباشد به طوری که آجرنما را می توان یک عایق حرارتی به شمار آورد. اشکال آجرنما قابلیت محافظت حرارت زیاد را در بافت خود دارند و به این بابت می توانند به تنظیم و تثبیت دمای داخلی فاکتور و ساختمان کمک بسزایی نمایند؛ از طرف دیگر، آجرنما از اتلاف انرژی و حرارت ممانعت به عمل می‌آورد؛ آجرنما می تواند حرارت داخل بافت را به طور تدریجی به صورت گرما آزاد کرده و بدین گونه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می کند. آجرنما در سنجش با چوب، تا حدود ۳۰ % موجب پیشگیری از اتلاف انرژی حرارتی می شود.

کاربرد آجر های نسوز زرد

کاربرد آجر های نسوز زرد

انواع آجرنما، تنها مصالح ساختمانی موجود میباشند که در رنگ ها، ابعاد، فرم و هندسه متفاوتی تولید می شوند و هر کدام برای یک گونه کاربرد شایسته هستند. اقسام اجرنمای قهوه ای، زرد، آجرنمای توخالی، متخلخل و … در موارد گوناگونی به کار میروند. انتخاب یک آجرنمای متناسب می تواند جلوه زیبایی در بنا یا بنا ایجاد می کند شرکت بازرگانی ژیوار ، کلیه تولیدات کارخانه آجر نما اصفهان را عرضه می‌کند. البته کارخانه آجری که محصولات آنها با کیفیت بوده و در عین حال نرخ مناسبی نیز داشته‌باشد، در تقدم فروش هستند همچنین بافت، رنگ، ابعاد و قطر آجرنما عوامل بی نهایت پراهمیت در استقامت و زیبایی یک بنا محسوب می شوند. خرید آجرنما نیز باید با مشاوره و راهنمایی متخصصان این حوزه انجام شود. برای دریافت قیمت آجرنما و درخواست خرید می توانید با کارشناسان آجر ژیوار در تماس باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *