خرید آجر نسوز نما

خرید آجر نسوز نما از شرکت های متفاوتی همچون شرکت بازرگانی آجر ژیوار امکانپذیر است. جهت خرید آجر نسوز برای نما شما باید بدانید که برای نما تعداد بسیار زیادی آجرنسوز وجود دارند که میتوانید از آنها استفاده کنید. در این مقاله به این موضوع اشاره خواهیم کرد که بهترین این نوع آجر ها را برای استفاده در نمای ساختمان ها و آپارتمان ها بیشتر بدانید. در صورتی که میدانید دقیقا چه آجری احتیاج دارید میتوانید با ارتباط با مشاوران از همین صفحه اقدام به خرید کنید.

خرید آجر نسوز نما

معروفترین آجر های نسوز برای نما

معروفترین آجر های نسوز برای نما

از خصوصیت های آجر نسوز گوناگونی در رنگ آجرها می باشد که جهت آن وجود عناصر رنگ ساز در مواد معدنی است و پخت در درجه حرارت بالا ، که خود را بنابرین از فرآیند تولید در محصول آشکار و آشکار می سازد وجود چنین گوناگونی رنگی عامل بوجود آمدن دسته ایی از آجرنماها گردید که به آجر نما نسوز معرف بوده و بواسطه حرارت کافی در طی مراحل ساخت دچار شورزدگی و رنگ پریدگی نمی شود. آجر نما نسوز خود به 2 گروه آجرنما نسوز آمریکایی و آجر نما نسوز انگلیسی قسمت می شود که در ادامه به معرفی هر یک می پردازیم  آجر نمای آمریکایی از گونه آجرهای نسوز است که در ساخت آن از ترکیبات خاک نسوز مانند سیلیس بهره گیری‌شده است. برای به دست آورد ترکیب‌های رنگ آن از مواد رنگی بهره گیری‌ شده است تا اینکه رنگ‌های گرم آجر نمای آمریکایی حاصل شود. این آجرنما در رو به رو رطوبت و تغییرات فصلی بادوام است و ترک نمی‌خورد. ازین‌رو آب و رطوبت به داخل آن نفوذ نکرده و شوره نمی‌زند.این آجرنماها در رو به رو تابش نور خورشید و اشعه UV مقاوم بوده و تغییر رنگ نمی‌دهند. در مقابل ضربه و ارتعاشات پایدار میباشند و به‌آسانی نمی‌شکنند آجر نمای آمریکایی است که ترکیب رنگ آن حاوی رنگ‌های قرمز، قهوه‌ای، خردلی و مشکلی است و به‌شکل رندوم در کنار هم قرارگرفته و نصب می‌شوند. این طیف رنگ در دسترس در آجر نمای آمریکایی همخوانی مناسبی به اتفاق دارند و مکمل هم هستند آجر نمای آمریکایی رنگ خود را از سبک آجرهای بهره گیری در خانه‌های آمریکایی گرفته است و برای استفاده در نمای داخلی ساختمان مانند آشپزخانه، حمام، کف‌پوش آپارتمان قابل‌استفاده نیز است. این آجرنما مانند دیگر آجر نمای دیگر از خصوصیت‌هایی بهره‌مند میباشد.

خرید آجر نسوز نما مستقیم از کارخانه

خرید آجر نسوز نما مستقیم از کارخانه

با نگاهی به معماری انگلستان مخصوصاً معماری گذشته آن نقش آجرها در ساختمان‌ها به‌خوبی دیده می‌شود. آجرهایی بارنگ‌های ترکیبی که دربردارنده رنگ‌های قرمز، اخرایی، قهوه‌ای و مشکی شده و در فضای ابری و مه‌آلود شهرهای این جزیره، حس را نوستالژیکی و باستانی را به انسان القا می‌می کند رنگ‌های در دسترس در آجرنمای انگلیسی از یک طیف رنگ متناسب برخوردارند که موجب می‌شود به‌خوبی در کنار یکدیگر قرارگرفته و هارمونی مناسبی با یکدیگر داشته‌باشند. این نوع آجرنسوز در نمای داخلی و خارجی کاربرد داشته و طرفداران بسیاری نیز دارد.نصب این آجرنما مانند دیگر اقسام آجرنما است با این تفاوت که نصب آن به‌صورت رندمی و تصادفاً انجام می‌شود. با دقت به طیف رنگ نزدیک به هم در این آجرها، معماران و استادکاران این آجرها را در کنار هم قرار داده و نمای ساختمان‌های آجری قدیمی انگلستان را در ذهن تداعی می‌کنند. این الگو آجرنما امروزه موردتوجه سلیقه ها گوناگون قرارگرفته و به‌نوعی تلفیق معماری سنتی و مدرن است امروزه از آجر نمای انگلیسی برای زیباسازی دکوراسیون داخلی نیز بهره گیری می‌کنند که با دقت به رنگ‌های گرم و صمیمی آن می‌تواند گرمابخش پیرامون زندگی شما باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *