پلاک زرد رسی یا آجر یکی از آجر هایی است که در سال های گذشته توجه مردم به دلیل چهره و ظاهر زیبای خود و ماندگاری بالا، و دلایل و ویژگی های دیگری مانند قدیمی بودن و برترین از دیدگاه های مختلف در بین آجر های مختلف هستند. از ویژگی دیگر این آجر های پلاک زرد رسی می توان متناسب در آمدن به هر سایز دل خواهی اشاره کرد.

همان طور که از اسم این آجر ها پیداست، این آجر ها از خاک رس در حرارت های لازمه تشکیل می شوند، و بر اساس پارامترهای خود  طیف رنگی بسیار گسترده ای را دارند. مردم از این آجر می توانند برای نمای ساختمان ها در هر رنگی استفاده کنند که قیمت های گوناگونی را این آجر ها در هر سایز شامل می شوند.

قیمت پلاک زرد رسی در تهران

انواع پلاک زرد رسی

انواع پلاک زرد رسی همان طور که گفته شد، امروزه آجر نما پلاک با انواع گوناگونی بر روی چهره ساختمان ها نقش می بندند. 

آجر های رسی پلاک اغلب نسوز هستند، و دارای قیمت نسبتا بالایی هستند، اما این قیمت نسبت به کارایی خود هم پر کاربرد تر بوده و هم مقرون به صرفه تر است، همچنین تولید آن بسیار راحت تر از آجر های نسوز دیگر بوده و استحکام بالایی را نیز دارد. آجر نما های رسی، با توجه به شکل خود، نام های مختلفی را دارند، مانند آجر نمای رسی الاسی، لول، مارپیچ، حشیری و انواع آجر نما های دیگر که نام های متعددی دارند، و تمام این نام ها برگرفته از شکل و ظاهر آن ها می باشد، البته تفاوت هایی در استحکام آن ها نیز وجود دارد، و برای مثال آجر نمای دارای استحکام بسیار بالایی است.

مرکز فروش پلاک زرد رسی

مرکز فروش پلاک زرد رسی  فروش آجر نما ها امروزه بسیار بیشتر از قبل شده است، زیرا در گذشته نه چندان دور ساختمان ساز ها از سنگ ها برای نما ساختمان استفاده می کردند، اما حال با وجود این آجر نماهای رسی دست به خرید آجر نما رسی با رنگ های مختلف می زنند.

فروش آجر نما رسی اغلب از سوی سوله هایی که دارای دستگاه های تهیه کردن این آجر ها هستند، تهیه می شود.‌ یعنی با قرار دادن بیست دستگاه در یک سوله و نظارت کارگرانی بر نحوه کارکردآن ها به تولید این آجر می پردازند، سپس پس از رنگ شدن، به بازار ها عرضه می شوند، که در کالاهای ساختمان فروشی و مصالح فروشی به خوبی پیدا می شود، اما این سوله ها برای خود نیز مرکز پخش نیز در سطح شهر دارند. این مرکز پخش بدون واسطه این آجر ها را می فروشد، یعنی با قیمت کمتر و با همان کیفیت، که این عمل سبب تغییر دیدگاه مردم به ی این آجر ها می شود، البته این نمایندگی ها دارای وب سایت هایی هستند، که از طریق آن ها نیز به فروش آجر نما ها می پردازند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *