آجر نسوز نما طرح شاموتی از مقاوم ترین انواع آجر است که دارای ابعاد کوچک و بزرگ می باشد و البته دارای شکل های هندسی مختلفی هم می باشد که به منظور های مختلفی از آن در ایجاد بنای ساختمان به فراوانی استفاده می کنند. قیمت آجر نسوز نما شاموتی بسته به خرید عمده و جزیی متفاوت است ولی در کل گفته می شود که با وجود ویژگی های خیلی خوبی که دارد قیمت آن هم بسیار مناسب و به صرفه می باشد.

قیمت فروش آجر نسوز نما طرح شاموتی

راهنمای نصب آجر نسوز در نما

راهنمای نصب آجر نسوز در نما در هنگام نصب آجر نسوز در نما باید نکات زیادی رعایت شود که البته این کار را هر فردی نمی تواند انجام دهد و بیشتر معماران ساختمان آن را اجرا می کنند. در اولین مرحله باید نوع مناسب آجر را انتخاب کنیم به گونه ای که با بکار بردن آن نمای زیبایی در ساختمان ایجاد شود.

یکی دیگر از نکاتی که باید در نصب آجر رعایت شود استفاده از ملات مناسب برای چینش آن می باشد و باید این ملات طوری به کار برده شود که بر روی آجر ریخته نشود زیرا در این صورت باعث تیرگی آجر شده و نمای آن را خراب می کند، نحوه چیدن آجرها هم بسیار مهم است که انجام آن نیازمند سلیقه می باشد.

امروزه به فراوانی دیده می شود که بجای استفاده از سنگ های ساختمانی که هزینه خرید بالایی دارند ترجیح داده می شود برای ایجاد نما در ساختمان از آجر که هزینه کمتری دارد و از نظر اقتصادی به صرفه می باشد استفاده شود اما باید دانست که از هر آجری نمی توان استفاده کرد بلکه گونه هایی از آجر مناسب می باشند که از نظر مقاومت و چسبندگی با ملات و نفوذ پذیری نسبت به رطوبت و عوامل دیگر دارای ویژگی های بهتری باشد که در این راستا می توان گفت که آجر شاموتی طرح نما یکی از بهترین گزینه ها می باشد که می توان آن را به صورت عمده از مراکز پخش کننده آجر تهیه کرد.

مراکز توزیع آجر نسوز نما طرح شاموتی

مراکز توزیع آجر نسوز نما طرح شاموتی در مراکز توزیع آجر شاموتی انواع مختلفی از این آجر در ابعاد و اشکال و همچنین رنگ متفاوت موجود می باشد که در هر تعدادی که مشتری تقاضا بدهد قابل فروش می باشند. فروش آجر نسوز با توجه به کاربردهای زیادی که دارد ار از سوی نمایندگی ها و مصالح فروشی های زیادی در سراسر کشور انجام می شود که بر اساس نوع و مقاومت آجر ممکن است در بین آنها اختلاف قیمت مشاهده شود. علاوه بر مراکز توزیع می توان آجر را به صورت مستقیم از درب کارخانه با قیمتی مناسب خریداری کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *