یکی از مصالحی که امروزه در نماسازی ساختمان به آن توجه ویژه ای شده، آجر نسوز می باشد که طرفداران زیادی را پیدا کرده است؛ به طوری که خیلی از معماران برای طراحی ساختمان های مدرن به سراغ این آجر رفته اند. این آجر نه تنها با رنگ های زیبا و چشمگیر خود همچون آجر نسوز انگلیسی جگری، توانسته نمایی متفاوت را به ساختمان های مختلف ببخشد؛ بلکه قیمت خرید آجر نسوز فوق نیز بسیار مناسب بوده و در نتیجه دلایل کافی برای انتخاب را به همه داده است.

قیمت خرید آجر نسوز انگلیسی جگری

نحوه ساخت آجر نسوز انگلیسی جگری

نحوه ساخت آجر نسوز انگلیسی جگری یکی از بهترین و پرکاربردترین انواع آجر نما، آجر نسوز انگلیسی است که بی اغراق می توان گفت از ظاهر فوق العاده ای برخوردار بوده و با رنگ های متمایز خود همچون رنگ قرمز، جگری و قهوه ای روشن و تیره توانسته نگاه خیلی از معماران و طراحان داخلی را به خود خیره نماید.

همچنین در خصوص کیفیت آن باید بگوییم که به طور کلی انواع آجر نسوز از جمله آجر انگلیسی نسوز، تحت دما و فشار بالا تولید شده و لذا مقاومت فشاری زیاد را پیدا کرده اند که این موضوع، نشان از کیفیت خوب این آجر خواهد داشت؛ اما بپردازیم به نحوه ساخت آجر نسوز انگلیسی که در این باره می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. پیش از شروع مراحل تولید آجر، مواد اولیه از معادن به کارخانجات تولیدکننده انتقال داده شده و سپس مواد مورد نظر از دپو و توسط نوار نقاله به خطوط تولید راه می یابند.
  2. سپس شروع به آسیاب کردن و دانه بندی مواد رسیده که عملیات آسیاب توسط آسیاب کوبیت صورت گرفته و بعد از آن هم مواد مورد نظر وارد بخش آماده سازی می شوند.
  3. در این بخش، مواد به صورت کلسینه درآمده و این عمل توسط کوره دوار صورت می گیرد؛ بعد از آن هم مواد تحت حرارت به مواد شاموت تبدیل گشته و به حوضچه های ذخیره سازی انتقال می یابند.
  4. حالا نوبت به دانه بندی مواد شاموت توسط آسیاب تیغه ای رسیده و بعد از آن مواد مورد نظر به میکسر انتقال می یابند که این کار برای چسب کاری آنها نیز صورت می گیرد.
  5. در آخر پس از طی چند مرحله دیگر، آجرها پخت شده و درجه حرارت مختلف برای آنها تعیین می گردد؛ سپس نوبت به خنک سازی آجرها رسیده و آنها وارد مرحله بسته بندی خواهند شد.

فروشنده آجر نسوز انگلیسی

فروشنده آجر نسوز انگلیسی اگر به دنبال خرید آجر نسوز عمده هستید؛ یکی از بهترین محصولاتی که برای انتخاب پیش رویتان قرار خواهد گرفت؛ آجر نسوز انگلیسی می باشد که یکی از پرفروش ترین انواع آجر نسوز به شمار آمده و مدل های متنوع آن از قبیل آجر نسوز ساده و هلالی، فرصت انتخابی دلخواه را به شما خواهند داد؛ اما به منظور تهیه سریع تر و مطمئن تر این محصول، بهتر است از معتبرترین فروشنده آجر نسوز مانند این مجموعه کمک بخواهید که محصولاتی با این مشخصات کلی را تقدیمتان خواهند کرد:

  • آجر نسوز انگلیسی رنگی در رنگ های متنوع
  • آجر نسوز لوکس و مدرن
  • آجر انگلیسی عایق
  • همراه با نازلترین قیمت

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *