اگر بخواهیم به معنا و مفهوم شیل بپردازیم، شیل ها نوعی سنگ رسوبی هستند، که بر اثر آوار به صورت دانه ریز بوده، و ترکیبی از کانی های مختلف مانند کانی رس می باشد. همچنین باید گفت این خاک شیل ریزدانه است، و ساختار اصلی آن ها را خاک  رس تشکیل داده است. اما کانی های دیگر مانند، کوارتز، کلسیت، آلبیت، دولومیت سبب تشکیل آن نیز می شوند

از خاک شیل در تهیه و ساخت پروژه های ساختمانی به عنوان آجر های نما استفاده وسیعی می شود، و دارای قیمت نسبتا مشخصی است.

قیمت خاک شیل ریزدانه

خاک شیل ریزدانه چیست؟

خاک شیل ریزدانه چیست؟ خاک شیل ریز دانه همان طور که گفته شد، نوعی سنگ رسوبی آسیاب شده است، که ترکیبی از کانی ها مختلف می باشد.

این خاک دارای ویژگی هایی چون جذب آب، مقاومت بسیار بالا، ضریب اشباع پایین، در نتیجه دارای استحکام و پایداری بسیار بالا می باشد، بنابراین مناسب ساخت و تهیه آجر ها هستند. اما به غیر از آجر استفاده به خصوصی در نمای ساختمان ها دارند، که پس اتمام نما کاری چشمان مردمان را برای لحظاتی به خود خیره می کند، این آجر ها به دلیل استحکام بالا دارای قابلیت و استفاده در هر مکانی هستند، و همین موجب تغییر دیدگاه مردم نسبت به آن ها می شود.

درباره رنگ آجر شیل باید بگوییم ترکیباتی که در هنگام ساختار آن ها صورت می گیرد، تعیین کننده رنگ این آجر ها است و انسان نقشی در رنگ تعیین شده  آن ندارد مگر این که خود انسان آن ها را رنگ کند. به صورت کلی به دلیل کانی های موجود در این آجر ها، تفاوت رنگی میان آن ها رخ می دهد. البته رنگ میانی و اصلی این آجر ها گلبهی است، زیرا در شش مرحله این آجر ها پخته می شوند، و در هر مرحله رنگ جدید تری را تولید می کند، بنابراین این آجر ها دارای ۷ رنگ مختلف هستند.

فروش آجر نما شیل

فروش آجر نما شیل قیمت خاک شیل بسیار ارزان است، به طوری که مصالح فروشی ها با قیمت بسیار پایینی آن را عرضه می کنند، اما هنگامی که این خاک ها برای استفاده در نمای ساختمان و بخش های مختلف ساختمان تبدیل به آجر  شیل می شوند، قیمت ان ها به کلی تغییر می کند، و تورم بسیار بالایی را شاهد است.

فروش آجر شیل اغلب از سوی مصالح فروشان بیرون از شهر می باشد، که قیمت های نسبتا باور نکردنی دارند، امروزه با استفاده از علم و فناوری می توان  در اینترنت به سفارش این آجر ها که با سفارش از آجر پزی ها هستند پرداخت، و مبلغ بسیار کمتری را نیز پرداخت کرد ، و سود اصلی را در این معامله برد. تحویل این آجر ها هم با توجه به رنگ دلخواه و با ارسال ماشین های سنگین هستند، که کیفیت و قیمت بسیار بهتری را دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *