شیل نوعی سنگ رسوبی است که از رسوب گذاری خاک های ریز دانه تشکیل می شود. لذا از این خاک شیل جهت تولید آجر نما استفاده می شود، و رنگ این نوع آجر معمولا به رنگ قرمز می باشد که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و خرید و فروش بالایی نیز دارد. خریدار برای خرید آجر نما شیل با اسامی مختلفی روبرو خواهد شد و با انتخاب و خرید آن بی شک یکی از مطمئن ترین و با دوام ترین مصالح را تهیه نموده است. رایج ترین مدل آجرنما شیل بر اساس نوع و اندازه و کیفیت مختلف است که هر یک قیمت های متفاوتی دارد، در نتیجه قیمت آجر نما شیل 98 بر اساس نوع و درجه کیفیت آنها مختلف می باشد. 

قیمت آجر نما شیل 98 در بازار کشور

فروش عمده آجر نما شیل با مناسب ترین قیمت

فروش عمده آجر نما شیل با مناسب ترین قیمتفروش عمده آجر نما شیل با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا در مراکز فروش معتبر صورت می کیرد. این مراکز علاوه بر اهمیتی که به کسب سود خود می دهند رضایت مشتری نیز برایشان مهم است. لذا همین عملکرد درست آنان باعث ایجاد اعتبار آنها در بازار و جذب مشتری شده است.

فروش آجر نما به صورت عمده با نرخ خوب بیشتر در نمایندگی های فروش صورت می گیرد. چون آنها این محصول را بدون واسطه عرضه نموده و کسانی که به کارخانه جهت خرید دسترسی ندارند می توانند به این مراکز مراجعه کنند‌‌. نماینده نیز با پشتیبانی از برند خود و بازاریابی آن با توجه به شناختی که از بازار دارند به عرضه تخصصی و عمده آجر نما می پردازند.

لیست قیمت روز انواع آجر در بازار کشور

لیست قیمت روز انواع آجر در بازار کشورلیست قیمت روز انواع آجر در بازار کشور بسته به مدل های مختلف فرق دارد چون هر مدلی با مواد اولیه مختلف و درجه بندی های متنوع تولید می شود و هر کدام نیز دارای ویژگی های مختلفی می باشد و در نتیجه قیمت هر کدام با دیگر مدل های آن فرق دارد.

همانطور که همه می دانیم در کشور به دلیل نوسانات بازار و تحریم ها قیمت روز آجر مانند دیگر مصالح ساختمانی متغیر بوده و هر روز در حال بروز رسانی می باشد. قیمت مواد اولیه این محصول نیز مهم ترین عامل تاثیر گذار بر نرخ آن است که نرخ ثابتی ندارد.

بازار انواع آجر شیل در اصفهان

بازار انواع آجر شیل در اصفهانبازار انواع آجر شیل در اصفهان نیز رو به گسترش می باشد چون تولید کننده آن در اصفهان توانسته از طریق نمایندگی های خود محصولش را در نقاط مختلف کشور توزیع کند. آجر نما شیل اصفهان توسط واسطه گرانی که در این عرصه فعالیت دارند و به نوعی تامین کنندگان این محصول هستند، در دسترس عموم قرار می گیرد.

همچنین افزایش دامنه کاربرد این محصول باعث شده تا مکانیزم های متفاوتی برای تولید آن صورت گیرد و همین باعث افزایش مدل های مختلف و خرید و فروش بالای آن شده است. برای خرید آجر اصفهان می توان آن را از طریق اینترنت و سایت های فروش تهیه نمود.

توزیع انواع آجر نمای شیل در ابعاد مختلف

توزیع انواع آجر نمای شیل در ابعاد مختلفتوریع انواع آجر نمای شیل در ابعاد مختلف در سراسر کشور صورت گرفته، و برندها و مدل های مختلف آن در دسترس مشتری قرار می گیرد. مراکزی مانند شرکت های پخش، فروش این محصول را برعهده گرفته و با شناختی که از بازار و مشتری دارند و با توجه به نیاز هر منطقه این محصول را در نقاط مختلف توزیع می کنند.

توزیع کننده نیز این بازار را در انحصار خود در آورده و طیف گسترده ای را به فروش می رساند. لذا با حضور فعال در بازار نسبت به دیگر رقبا پیشی گرفته و نیاز کشور را بر آورده می نماید. آجر نما قرمز شیل در انواع آنتیک، رستیک، صخره ای، ترکیبی و ساده و … در بازار به فروش می رسد. آجر نما رسی و شیلی دو نوع پر فروش است که در بازار رقابتی توانسته رضایت مندی مشتریان را به طرق مختلف در بازار کسب نماید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *