آجر نسوز طرح دار یکی از مصالحی است که برای نمای ساختمان ها  و نمای داخی خانه ها از آن استفاده می شود.پارامترهایی که در تعیین قیمت آجر نسوز مؤثرند شامل ابعاد آجر نسوز و متریال هایی است که در تولید آن بکار میرود.

قیمت آجر نسوز طرح دار

آشنایی با خواص مکانیکی آجر نسوز

آشنایی با خواص مکانیکی آجر نسوز از جمله رایج ترین نوع مصالح ساختمانی آجر نسوز است که به علت دارا بودن خصوصیاتی از قبیل پایداری در برابررطوبت، گرما ،سرما و زیبایی ظاهری آن طرفداران زیادی دارد و همین خاصیت آن موجب شده پرمصرف ترین مصالح ساختمانی شناخته شود.

امروزه به جهت ماندگاری و حفظ بناهای خاص و تاریخی در برابر یخبندان های مکرر در مناطق سردسیر و جلوگیری از فرسودگی بنا در همه ی مناطق از آجر نسوز استفاده می شود.

از ویژگیهای مکانیکی این آجرها می توان به استحکام در برابر شکستن،ضریب کشسانی،استحکام در برابر فشار و ویژگی های خزشی در دماهای بالا اشاره کرد.از آنجایی که این آجرها در کوره ها مورد استفاده قرار میگیرد می تواند تا دمای ۱۸۰۰ درجه سانتیگراد را تحمل کند.

این محصول مقاومت بسیار بالایی در مقابل شرایط جوی مختلف، دما و رطوبت بالا را داشته باشد.قدرت جذب بالایی با سیمان و ملات داشته و هرگز از بنا سقوط نخواهد کرد.

آجرهای نسوز ساخته شده از خاکهای با کیفیت و متفاوتی هستند که به دلیل پخته شدنشان طیفهای رنگی زیبایی از خود نشان میدهند که این زیبایی در نما به وضوح قابل رؤیت میباشد. هر رنگی مشخصه مواد استفاده شده در آجر است.مثلا آجر شاموتی رنگی زرد شبیه قهوه ای سوخته و آجر آلومینا بالا رنگ زرد روشن مایل به سفیدی دارد.

عمده فروشی آجر نسوز

عمده فروشی آجر نسوز آجر نسوز،آجری است ساخته شده از خاکهای نسوز و چینی با قابلیت تحمل دماهای بالا و ساختاری مولکولی متراکم و ظریف.

با بررسی های انجام شده درمیابیم قیمت آجر نسوز به مراتب بسیار گران تر از دیگر آجرها است.رنگ و ابعاد آجر ها تأثیر ویژه ای در قیمت این آجرها دارد.موارد استفاده از این آجرها در بسیاری از کارهای ساختمانی با نمای پارامتریک و مدرن است.

این محصول از لحاظ دوام و زیبایی،طرفداران زیادی در بازار فروش مصالح ساختمانی به خود اختصاص داده و این تقاضا روز به روز در حال رشد میباشد و در بسیاری از نمایندگی ها برای خرید عمده این محصول تخفیفاتی در نظر گرفته شده.

این آجرها در بازار ایران جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده و دارای بازار فروش بسیار خوبی در شهرهای مختلف کشور است، که معمولا فروش آجر بصورت عمده میباشد.

از لحاظ قیمتی، متوسط ترین قیمت در بازار فروش به آجر نسوز شاموتی اختصاص دارد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *