در تولید آجر نسوز از بهترین عایق ها و مواد معدنی درجه یک استفاده شده است. از مشخصات فنی این محصول ساختمانی می توان به وزن سبک و در عین کارآیی بالای آن اشاره کرد. برای مطلع شدن از قیمت آجر نسوز می توانید با این مرکز تماس بگیرید. در این مرکز قیمت آجر نسوز عایق حرارتی مشخص می باشد و می توانید با مراجعه به آن محصول مورد نظر را در مقادیر بالا خریداری کنید و یا ثبت سفارش نمایید.

قیمت آجر عایق نسوز حرارتی

کاربرد آجر عایق نسوز

کاربرد آجر عایق نسوز آجر ها در انواع و اقسام مختلفی تولید می گردند که یکی از آنها آجر عایق نسوز می باشد.

این محصول ساختمانی پر کاربرد طرفداران زیادی دارد و در بیشتر ساختمان های امروری به کار گرفته می شود.

در تهیه این آجر از خاک نسوز استفاده شده است که به نوعی، جزو انواع سرامیک می باشد و به دلیل مقاومت بالایی که دارد در داخل کوره های صنعتی بسیار به کار می رود. در نتیجه کاربرد آجر عایق نسوز در صنایع صنعتی و ساختمان سازی می باشد.

نوعی از آجر های نسوز، طلایی رنگ می باشند و از آن در جهت نمای مناطق مسکونی و تجاری استفاده می شود. ترک بر نمی دارد، آب کمی به خود جذب می کند و به هیچ عنوان تغییر رنگ نمی دهد.

نوع جدیدی از انواع آجر به بازار وارد شده که آجر بتنی نام دارد و در تولید آن به هیچ عنوان از نیروی انسانی استفاده نشده است و به صورت کاملا اتومات تولید می شود.

آجر های مرغوب محصولاتی هستند که بتوانند بار و فشار ساختمان بر روی خود را به راحتی تحمل کنند و از رنگ شفاف و روشنی برخوردارند.

باید در تمام کارگاه های تولید آجر، دستگاه کنترل کیفیت وجود داشته باشد تا آجر تولید شده در آن کارگاه از استاندارد های لازم برخوردار باشد.

صادرات انواع آجر نسوز

صادرات انواع آجر نسوز کارخانجات زیادی در زمینه تولید انواع آجر فعالیت دارند که سعی در جلب رضایت مشتریان دارند. 

این کارخانجات آجر را در انواع رنگبندی نیز تولید می کنند و روانه بازار مصرف داخلی می نمایند.

البته آجر های تولید شده در داخل، طرفداران زیادی در کشور های همسایه دارد.

در صورت حمایت از صنعت آجر پزی، صادرات انواع آجر نسوز رونق خوبی پیدا خواهد کرد و از این طریق می توان برای کشور ارز آوری نمود.

برند های زیادی در این حرفه فعالیت دارند و می توانید برای مطلع شدن از تولیدات این برند ها و قیمت محصولاتشان با این مرکز ارتباط بگیرید.

کارشناسان واحد فروش این مجموعه آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید انواع آجر از این مرکز هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *