آیا تا به حال شده است که از نمای تکراری و کلیشه ای گچ بر روی دیوار خانه ی خود خسته شده باشید؟ 
و یا به دنبال تغییر حس و حال اتاق خواب و یا پذیرایی خود باشید اما راه حل های محدود و تکراری را به شما پیشنهاد کرده باشند؟ 
راه حل هایی نظیر انجام کاغذ دیواری و یا رنگ آمیزی اتاق که علاوه بر صرف هزینه های قابل توجه در نهایت نیز یک طرح تکراری و خسته کننده را در اختیار شما می گذارد اما کلافه نباشید زیرا راه حل مدرن و زیبا و با کیفیتی نیز وجود دارد؛ آجر دکوراتیو سفید. 

قیمت آجر دکوراتیو سفید

کاربرد آجر دکوراتیو سفید

کاربرد آجر دکوراتیو سفید احتمالا تا به امروز طرح های متفاوتی از آجر های تزیینی و یا آجر نماها را در اجرای نمای بیرونی بعضی از ساختمان های ویلایی و یا آپارتمان ها و ساختمان های خدماتی و تجاری دیده اید اما مطمینا می دانید استفاده از این آجر ها در نمای داخلی ساختمان ها و اتاق ها اصولا با فضا و شرایط داخلی هیچ خانه ای سازگار نیست. 
در این شرایط آجر دکوراتیو در انواع و اقسام رنگ ها به کمک شما آمده تا به طور کلی شاهد تغییر و تحول در نمای داخلی منزل و یا واحد تجاری خود باشید. انواع مختلف و طرح های مختلفی از این آجر ها در دسترس است که به طور مثال رنگ سفید این دست از آجرها، یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین رنگ ها مصرفی در آجرهای دکوراتیو می باشد که فضای خانه دلگشاتر و بزرگ تر نشان میدهد. 

در ساخت این آجرهای تزیینی از بتن سبک استفاده می شود که به دلیل جنس سبک آن به راحتی امکان نصب بر روی دیواره ها را فراهم می کند و درزهای بین آجر ها نیز با پودر های بندکشی همرنگ پر می شود و جلوه ای بی نقص و زیبا را به محیط مورد استفاده هدیه می دهد. 
از آجر های دکوراتیو می توان در کل سطوح یک اتاق استفاده کرد و یا به بسته به سلیقه ی شخصی تنها روی یکی از سطوح که دچار تخریب ظاهری شده است استفاده نمود تا آن سطح نمای بهتری پیدا کند.
هم چنین بر روی ستون های خانه و فضای بین کابینت ها نیز از این دسته سطح پوش ها به خوبی استفاده می شود و در کنار این موارد می تواند به عنوان یک پس زمینه ی عالی برای تابلوی نقاشی و یا تلویزیون استفاده شود. 

فروش ویژه آجر دکوراتیو سفید

فروش ویژه آجر دکوراتیو سفید قیمت آجر دکوراتیو با توجه به جنس آجر و کیفیت بتن به کار رفته در فرآیند تولید، در مرحله ی فروش آجر متفاوت است، اما فروشگاه ما با توجه به تامین مستقیم از تولید کننده ی آجر دکوراتیو و انتقال بدون واسطه از تولیدی به دست مصرف کننده ضمن حفظ کیفیت کالا و جلوگیری از دپو شدن برای مدت طولانی، در طرح فروش ویژه امکان خرید با نازل ترین قیمت را نیز برای مصرف کنندگان فراهم کرده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *