در زمان های قدیم، انسان ها توسط سنگ های بزرگ و سنگین اقدام به ساخت سرپناه برای خود می نمودند؛ اما آرام آرام و با گذشت زمان توسط آب و خاک لوح های گلی ساخته و آن را در کوره حرارت دادند و به این صورت اولین آجرها به وجود آمدند و بناها توسط آن ساخته شدند. هنوز هم که هنوز است آجر به عنوان پرمصرف ترین مصالح ساختمانی در سراسر جهان به کار می رود و توسط آن بناهای کوچک و بزرگ ساخته می شود. آجر سنتی که شکل و ظاهر ساختمانی های قدیمی را برای ما تداعی می کند، هم اکنون نیز طرفداران خاص خود را دارد و برای امور ساختمان سازی به کار می رود. فروش عمده آجرسنتی در بازار مشهد و دیگر شهرهای کشورمان از رونق خاصی برخوردار است و همواره مشتریان در پی خرید این محصول هستند.

فروش عمده آجرسنتی در بازار مشهد

لیست برترین عمده فروشی های آجر سنتی در ایران

لیست برترین عمده فروشی های آجر سنتی در ایرانبا گشت و گذار کوتاهی در اینترنت و فضای آنلاین، می توان با لیست برترین عمده فروشی های آجر سنتی در ایران آشنا شده و مرغوب ترین نوع آجرها را از طریق آن ها تهیه نمود. انواع برندهای معروفی که در این عمده فروشی ها به چشم می خورد عبارتند از: 

  • آجر سنتی گناباد
  • آجر سنتی یزد
  • آجر سنتی قزاقی

آجر قزاقی از جمله کهن ترین نمونه های آجر سنتی موجود در ایران است؛ این نوع آجر از زمان ورود قزاقی ها به ایران ساخته می شود و بسیاری از بناهای معروف ایران در زمان ساسانیان مانند طاق کسری، پل دختر و مسجد جامع  توسط این آجر ساخته شده است.
قیمت آجر قزاقی در عمده فروش های کشورمان بسیار مناسب است و شما می توانید با صرف هزینه نه چندان زیاد، این مصالح زیبا و سنتی را خریداری نموده و از زیبایی و استقامت آن بهره ببرید.

قیمت روز انواع آجر خشتی سنتی در بازار کشور

قیمت روز انواع آجر خشتی سنتی در بازار کشورقیمت روز انواع آجر خشتی سنتی در بازار کشورمان با توجه به پارامترهای مختلفی مشخص می گردد. به عنوان مثال این آجر تولید شده توسط چه شرکتی است، مواد اولیه ای که در ساخت آن به کار رفته از چه جنسی است و مدت زمانی که نور آفتاب قرار گرفته است چقدر است؛ تمام این پارامترها در مشخص کردن قیمت آجر خشتی نقش مهمی ایفا می کنند. 
آجر خشتی با ترکیب خاک رس چسبنده و آب ساخته می شود و سپس آن را در معرض نور خورشید قرار می دهند تا خشک شود؛ به عبارتی می توان گفت آجر خشتی را در کوره حرارت نمی دهند و تنها نور آفتاب برای خشک کردن آن کفایت می کند.
در مناطق کویری و خشک ایران، معمولاً برای اجرای دیوارها و بام بناهای خود از این نوع آجرها استفاده می گردد.

کاربرد آجرهای سنتی و آنتیک در ساختمان سازی

کاربرد آجرهای سنتی و آنتیک در ساختمان سازیاین روزها آجرهای سنتی و آنتیک در ساختمان سازی کاربردهای گسترده ای دارند؛ از جمله اصلی ترین کاربردهای این نوع آجرها برای زیباسازی نمای داخلی و خارجی ساختمان ها می باشد.
آجر آنتیک با استفاده از ترکیب سیمان و مواد صنعتی ساخته می شود و به علت دارا بودن ظاهر سنتی در نماکاری و طراحی داخلی و خارجی ساختمان کاربردهای ویژه ای دارد.این نوع آجر در رنگ های سفید، مشکی و قهوه ای وجود دارد، و روی آن را خلل ها و فرج هایی پوشانده است که باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

فروشندگان و خریداران عمده آجر سنتی

فروشندگان و خریداران عمده آجر سنتیدر کشورمان علاوه بر کارخانجات بزرگ تولید آجر، مراکزی وجود دارند که فروشندگان این محصولات در آن به فعالیت مشغول هستند و انواع آجر سنتی را با قیمت مناسب در دسترس خریداران قرار می دهند.
آجر سنتی کف یکی از پرمصرف ترین مصالحی است که در این مراکز ارائه می شود و توسط آن کف ساختمان ها و پیاده رو ها به خوبی پوشانده می شود.
این نوع آجر از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است و می تواند برای سالیان سال مقاومت کف ساختمان ها و رستوران ها را به وجود آورد و در عین حال زیبایی و جذابیت فراوانی به این قسمت های ساختمان ببخشد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *