استفاده از آجر نسوز نما طرح شاموتی باعث دوام عمر ساختمان‌ها و جلوه دادن به آنها می شود. این نوع آجر در هر شرایط مقاوم است و می تواند برای نمای داخلی و خارجی ساختمان استفاده شود همچنین می‌توان شومینه های بسیار زیبایی داخل ساختمان ساخت و برای دکوراسیون بکار برد. این فروش گاه با کیفیت ترین مقاوم ترین و زیباترین آجرها را که دارای تنوع رنگ می باشند به فروش می رساند.

فروشگاه آجر نسوز نما طرح شاموتی

نکاتی که باید در مورد آجر نسوز بدانیم

نکاتی که باید در مورد آجر نسوز بدانیم وقتی که در حال عبور از مقابل خانه های مختلف داخل شهر هستید خانه ای را که از آجر نسوز ساخته شده می بینید و ما را به یاد طبیعت و هوای پاک و زیبای آن می اندازد. اگر خواستیم از این نوع آجر خریداری کنیم باید نکاتی را مد نظر قرار دهیم؛ آجرهای نسوز با توجه به طرز ساختن آن ها و روشی که برای ساخته شدن آن ها به کار می رود و نوع مواد و مصالح به کار رفته متفاوتند ولی معمولاً آجر مرغوب ۱۸۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب وزن دارد. این نوع آجر را نباید در مجاورت با آب قرار داد زیرا آب باعث می شود  که آن را ذوب کرده و قسمت های از آن حالت فرورفتگی پیدا کند و در داخل این فرو رفتگی ها و مصالح مختلف مانند سیمان فرو رود و امکان دارد که چسبندگی آن با مصالح دیگر کم شود و به هم نچسبد. این آجر مرغوب باید خوب پخته شده باشد و وقتی بر زمین می افتد صدای زنگ بدهد همچنین تو پر و سنگین باشد. 

این آجر بسیار متناسب و خوش رنگ است و می تواند جلوه ای زیبا به ساختمان‌ها بدهد. از این آجر برای نمای ساختمان و کف حیاط و دیوارها و حتی دکوراسیون منزل استفاده می کنند.این آجر دارای مقاومت بالایی در برابر حرارت و فشار و ضربه می باشد و در برابر ساییدگی بسیار مقاوم است. 

رنگ آن در مدت زمان طولانی از بین نمی رود و تغییر نمی کند و دچار شوره نمی شود. فروشگاه آجر نسوز بهترین مقاوم ترین و مرغوب ترین آجر ها را آماده فروش به مشتریان عزیز کرده است.

خرید انواع آجر نسوز نما طرح شاموتی

خرید انواع آجر نسوز نما طرح شاموتی این نوع آجر بهترین و مقاوم ترین آجری است که می تواند در کارهای ساختمانی به کار برده شود و حتی از آن می توان در دکوراسیون های منزل و نمای بیرونی و داخلی منزل استفاده کرد. این آجر رنگ‌های مثل قرمز، قهوه ای، سفید، پرتقالی و چند رنگ دیگر دارد و از خاک نسوز و خاک چینی به دست آمده که در اثر حرارت خیلی بالا تولید می شود.

این آجر به خاطر زیبایی و اینکه از تنوع رنگ برخوردار است استفاده های زیادی در ساختمان سازی دارد. از این نوع آجر در ساختن شومینه های زیبا و با طرح های مختلف و کف سازی به کار میرود برای خرید انواع آجر نسوز نما تپش ماتی می توانید سفارشات خود را در سایت ما ثبت کنید

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *