عرضه انواع آجرنسوز نما درتهران به قیمت درب کارخانه

عرضه انواع آجرنسوز نما درتهران به قیمت درب کارخانه
عرضه انواع آجرنسوز نما درتهران به قیمت درب کارخانه

عرضه انواع آجرنسوز نما درتهران به قیمت درب کارخانه از بهترین آیتم های این مجموعه قوی و قدرتمند در عرصه تولید و توزیع انواع آجر نسوز نما در ابعاد و رنگهای مختلف میباشد.

عرضه انواع آجرنسوز نما درتهران به قیمت درب کارخانه

آجر نسوز شاموتی

آجر نما نسوز شاموتی مدلی دیگر از انواع آجرهای نسوزی می باشد که در صنعت ساختمان بکار می رود و مصرف بسیار زیادی را دارا می باشد آجرهای نسوز تولیدی شرکت از بهترین نوع سنگ های نسوز در معادن مرغوب و متفاوت کشور می باشد که در رنگ های زیاد تولید می گردد . پس از خرد شدن و ترکیب با مواد مخصوص پرس های تمام اتوماتیک قالب گیری شده و سپس در دماهای بین 1200- 1400 درجه سانتیگراد پخته می شود .

به جهت مقاومتی که در آجرهای شاموتی بوجود می آید آجرهای این مجموعه جزء بهترین گزینه ها برای کارفرمایان عزیز دولتی و بخش خصوصی برای نما سازی ساختمان های در حال ساخت می باشد .

عرضه انواع آجرنسوز نما درتهران به قیمت درب کارخانه

دکوراسیون و طراحی داخلی

شرکت های طراحی و دکوراسیون با طراحی و با استفاده از نرم افزارهای مختلف و دارا بودن پرسنل با تجربه و خلاق از این آجرهای نسوز و نما و لابی های ساختمان ها همراه با سنگ پدیده ی بسیار زیبا خلق کرده اند و نوع دیگر این طراحی ها استفاده از آجر نسوز به تنهایی در نمای ساختمان می باشد .

دلیل دیگر استفاده از این آجر نسوز مرغوب عدم شوره و تغییر رنگ در آجر ها در طی   فصول و روز و شب و سالیان متمادی می باشد و سالیان سال نمایی به یادماندنی و شیک بر پیکره ساختمان باقی می ماند و این دلیلی محکم بر تجربه ما و معرف ما به همکاران و دوستان نما کار و دوستداران آجر می باشد .

در پایان خاطر نشان میکنم که دقت در انتخاب نوع آجر نسوز استاندارد امری بسیار مهم و اساسی در صنعت ساخت و ساز میباشد و دقت در انتخاب این متریال از واحدهای تولیدی با استاندارد بسیار قابل اهمیت میباشد

عرضه انواع آجرنسوز نما درتهران به قیمت درب کارخانه

فواید استفاده از آجر نسوز نما

به دلیل بالا بودن پروسه پخت آجر دارای طیف رنگی بسیار زیادی در آن بجز آبی و در هر رنگ موجود می باشد .

در پایان هر پروژه ای نظاره گر تابلویی بسیار زیبا و پرطراوت از رنگ های مختلف خواهیم بود .

دلیل گیرا بودن آجر با چسب و ملات سیمان بدلیل وجود خاک نسوز در آجر می باشد و فوق العاده این عامل عایق خوب در برابر گرما و سرما بوده و ساختمان ها را محافظت کرده و محافظ خوبی در برابر دمای هوا میباشد. از این نوع آجر ها معمولا در سطح اصلی و سطح کناری ناحیه مورد نظر و پاره ای از موارد دور ستون ها را پوشش می دهد . استفاده دیگر از این نوع آجرها متریال در سطح نما و آبچکان و کناره ی پنجره ها و ستون ها می باشد .

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *