در بین تمام آجر های نسوز مخصوص نما، گزینه های شاموتی با توجه به رنگ زیبا و عملکرد درخشانی که از خود بر جای می گذارد، از علاقه مندان فراوانی در زمینه های متنوع برخوردار است. مانایی فوق العاده ای داشته و تا سال های سال، مزایای اولیه خود را حفظ خواهد کرد. عرضه آجر نسوز شاموتی نما به صورت مستقیم اقتصادی بوده و تمام هزینه هایی را شخص به صورت عمده پرداخت می نماید کاهش خواهد داد تا خریدی مناسب و مطلوب شکل گرفته شده باشد.

عرضه آجر نسوز شاموتی نما بصورت مستقیم

معرفی انواع آجر نما نسوز

معرفی انواع آجر نما نسوز انواع آجر نما نسوز دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشند که در اینجا به صورت کامل به آنها اشاره خواهد شد تا شخص به تمام زوایای ریز و درشت کار به صورتی مناسب و راهبردی دسترسی پیدا نماید.

  1. شاموتی: رنگ بندی های متنوعی که این محصولات دارند، دست مشتری را باز گذاشته تا با توجه به سلیقه فردی و بودجه خود، بهترین مورد را از میان گزینه های متعدد شناسایی نماید. در بازه رنگ های گرم نظیر نارنجی، زرد، طلایی، کرم، نخودی و بژ بوده تا پاسخ گوی مناسبی برای سلایق متفاوت شود.
  2. پلاک: نصب ساده ای داشته و این کار در بازه زمانی کوتاهی انجام می شود. در مواد اولیه استفاده شده از خاک رس نیز بکار گرفته شده است. در برابر حرارت شعله و آتش نیز کاربردی خواهد بود. آجر های قزاقی از همین دسته می باشند.
  3. رستیک: به خاطر فراز و فرود های زیادی که در بافت خود دارد، بیشتر مناسب نمای داخلی است. در نتیجه در اولین نظر چشم ها را به سمت خود دوخته و افراد را به تمجید وا خواهد داشت.
  4. حصیری: دارای شکل حصیر مانند می باشد. مناسب برای لابی بوده و درخشندگی جذابی را خلق خواهد ساخت. به مرور زمان دچار نوسان نشده و کیفیت اولیه خود را به شکلی درخشان حفظ خواهد ساخت. تهیه شده از خاک نسوز بوده و بسیار مقاوم است.

قیمت خرید آجر نسوز شاموتی نما

قیمت خرید آجر نسوز شاموتی نما برای آشنایی با آخرین قیمت خرید آجر نسوز شاموتی نما، می توانید از طریق رایانه همراه به سایت رسمی شرکت مراجعه نموده تا به اطلاعات کافی در خصوص این محصول دسترسی پیدا نمایید. تولید محصولات تحت فشار و دمای طاقت فرسا انجام خواهد شد تا توانایی گسترده ای در مقابله با نوسانات جوی داشته باشد. بارش باران های سیل آسا و تابش مستقیم پرتو های خورشیدی، هیچ کدام توانی برای خسارت زایی در محصول را نخواهد داشت.

خریدی مقرون به صرفه را رقم زده و کارایی درخشانی را بروز می دهد. ارسال بار در بسته بندی های مخصوص انجام شده تا به صورت سالم و راهبردی بدست مصرف کننده برسد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *