امروزه برای نمای داخلی و خارجی ساختمان ها از آجرهای نمای انگلیسی بسیار بهره می‌برند، این آجرها دارای مزیت های بی شماری می باشند، برای خرید آجر نسوز انگلیسی نما می توان از طریق این مرکز عرضه کننده اقدام نمود، خرید محصول از این طریق باعث می شود که علاوه بر خریدی باکیفیت استاندارد و تضمینی در هزینه‌ها بسیار صرفه جویی کنیم، این مرکز محصول را با قیمت های بسیار ویژه و استثنایی به خریداران عرضه می کند. 

عرضه آجر نسوز انگلیسی نما

مواد تشکیل دهنده در آجر نسوز

مواد تشکیل دهنده در آجر نسوز این آجرها  یکی از زیباترین  و بادوام ترین نوع آجرها می باشند که مهندسان ساختمان و پیمانکاران از آن‌ها بسیار بهره می برند. 

مواد تشکیل دهنده در  آجر نسوز شامل بهترین مواد متریال مرغوب و با کیفیت می باشد که سبب استحکام و دوام بالای این آجرها شده است، مقاومت این آجرها در برابر دماهای بسیار بالا و یا بسیار پایین محیطی و همچنین مواد و محلول های شیمیایی، ضربات مکانیکی، شرایط مختلف محیطی، رطوبت و دیگر عوامل محیطی بسیار بالا بوده و همین عامل باعث محبوبیت بالای این آجرها شده است، به دلیل  خاصیت عایق بودن و ساختار و کیفیت این آجرها آن ها را در ساخت بنا های مختلف مانند انواع استخرها و کوره ها نیز به کار می برند. 

این آجرها دارای تنوع بسیاری هم از نظر رنگ، هم از نظر طرح و هم از نظر اندازه و ابعاد می باشند، از جمله رنگ‌های این آجر می‌توان به رنگ قرمز تیره، قهوه ای سوخته، رنگ هایی مثل نارنجی پرتقالی و رنگ های روشن و زرد اشاره کرد این آجرها همچنین به صورت های مربع و مستطیل ساخته می شوند. 

نقش آجر ها در نمای داخلی و خارجی ساختمان ها بسیار اهمیت دارد و جلوه خاصی به ساختمان و بناها می دهد، استحکام بالای این آجرها باعث شده که طی زمان های طولانی استفاده دچار تغییر رنگ نشده و همان جلوه و زیبایی اولیه را حفظ کنند، این استحکام آجر ها به دلیل استفاده از مصالح بسیار درجه یک و با کیفیت است که در ساخت آن ها به کار رفته اند، کیفیت مواد اولیه تشکیل دهنده‌ این آجرها باعث شده که وزن بسیار سبکی داشته باشند و نصب آنها نیز بسیار ساده و  آسان است. 

تولید عمده آجر نسوز انگلیسی نما

تولید عمده آجر نسوز انگلیسی نما تولید آجر نما توسط این شرکت از بهترین مواد متریال و مصالح و مطابق با استانداردهای جهانی انجام می‌شود، در این راه از بهترین مهندسان و طراحان بهره برده و جدیدترین و شیک ترین آجرهای نما را که دارای استحکام و مقاومت بسیار بالایی می باشند تولید کرده و با نرخ های بسیار ویژه و ارزان روانه بازارهای مصرف می نماید.

این شرکت محصول را به صورت کاملاً استاندارد و بسیار مقاوم و با طراحی های بسیار خاص و ویژه و بسیار زیبا، شیک و به روز تولید کرده و روانه بازارهای مصرف می نماید، عرضه آجر از این طریق با کیفیت بسیار بالا و تنوع زیاد و به صورت عمده یا جزئی با پایین ترین نرخ ها انجام می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *