امروزه ما انسان ها از راه های بسیار زیاد و مختلفی برای ساخت خانه های خود استفاده می کنیم. یکی از بهترین و قدیمی ترین این مواد آجر می باشد. آجر مدل های مختلفی دارد که آجر سه گل استاندارد بهترین مدل آن است. این محصول مقاومت بسیار زیادی دارد. در حال حاضر تولید کنندگان و کشور های زیادی در زمینه صادرات آجر سه گل استاندارد فعالیت می کنند. در مطلب امروز قصد داریم تا در مورد فروش آجر سه گل اصفهان صحبت کنیم. صادرات آجر سه گل استاندارد اصفهان

استانداردهای ملی آجر نسوز

استانداردهای ملی آجر نسوز در زمان های قدیم، هر تولید کننده و هر فرد انواع آجر را با روشی که دوست داشت تولید می کرد. به همین علت بود که آجر ها اشکال، رنگ ها و کیفیت های مختلفی داشتند. برخی از مدل های آنها از مقاومت بسیار کمی برخوردار بودند اما قیمت آنها بالا تر از حد معمول بود. از همین رو، برخی از تولید کنندگان اتحادیه ای ایجاد کردند و استاندارد هایی ملی برای آجر نسوز تعریف کردند.

این استاندارد ها به همه ی تولید کنندگان ابلاغ شد. یکی از همین استاندارد ها اندازه و شکل محصول است. این محصول باید شکل مکعب مستطیل داشته باشد. شما نمی توانید آجر های مربعی و یا مثلثی در بازار پیدا کنید. اندازه آنها هم متوسط است. به طور معمول اندازه این محصول 20 در 10 می باشد. همچین رنگ آجر یا باید زرد باشد و یا اینکه باید این محصول رنگ نارنجی داشته باشد. مدل های قدیمی آن بیشتر رنگ نارنجی دارند. اما، مهندسان جدید با به کار گیری روش های پیشرفته، امروزه آجر های زرد را تولید کرده و به فروش می رسانند. 

فروش آجر سه گل صادراتی اصفهان

فروش آجر سه گل صادراتی اصفهان در حال حاضر فروشندگان و فروشگاه های زیادی در زمینه فروش آجر سه گل صادراتی اصفهان فعالیت می کنند که محصولات خود را با کیفیت ها و قیمت های مختلفی به بازار عرضه می کنند. هر کدام از این فروشندگان محصولات خود را با یک قیمت خاص به فروش می رسانند. علت تفاوت قیمت ها در میان فروشندگان، تعداد دلالان و واسطه ها می باشد. پس، شما باید به دنبال استفاده از فروشنده ای باشید که تمامی محصولات خود را با تضمین بهترین کیفیت و قیمت به فروش رسانده و به سراسر ایران ارسال کند. انتخاب های زیادی در جلوی پایتان قرار دارد اما، پیشنهاد ما به شما استفاده از فروشگاه های اینترنتی و آنلاین به خصوص وب سایت ما می باشد. تمامی محصولات ما با تضمین بهترین کیفیت و قیمت به فروش رسیده و به سراسر ایران ارسال می شود. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام
    بسیار خوشحالم که با مجموعه شما همکاری کردم و از این به بعد مشتری ثابت شما هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *