برای نمای بیرونی و داخلی ساختمان ها از آجر هایی استفاده‌ می کنند که از خاک نسوز تولید شده اند و مقاومت بالایی در برابر باران و رطوبت دارند و به عنوان یک عایق به شمار می روند. در ایران این آجر ها با کیفیت بسیار بالایی تولید می شوند، آجر نما شیل یکی از با کیفیت ترین نمونه ها می باشد که در میان مصرف کنندگان با استقبال بی نظیری مواجه شده است. این شرکت همواره جزء بهترین ها در کشور می باشد که تولیداتی انبوه و با کیفیت را دارد. 

شرکت تولید آجر نما شیل

آجر نما شیل چیست؟

آجر نما شیل چیست؟ آجر شیل آجری است با مقاومت بسیار بالا و بی نظیر که ترکیبی از مدل های مدرن و سنتی دارد و متناسب با سلیقه تمام افراد می باشد. این آجر به گونه ای طراحی و تولید شده است که در برابر سرما، گرما، رطوبت و آفتاب و ضربه بسیار مقاوم می باشد، این آجر بهترین انتخاب برای نمای بیرونی ساختمان می باشد زیرا با بارش باران و تابیدن نور خورشید شوره نمی زند و تغییر رنگ نمی دهد. رنگ این آجر طبیعی می باشد از این رو پس از گذشت مدت زمان طولانی تغییر رنگ نمی دهد. 

در این آجر ماده ای به نام شیل وجود دارد که این ماده از ورود گرد و غبار و آلودگی به داخل آجر جلوگیری می کند. این آجر ها قابل شستشو هستند و زمانی که دچار آلودگی می شوند با کمی آب می توان آنها را پاک کرد و از بین برد. تولید آجر نما با بهترین مواد مصرفی انجام می‌شود تا از هر نظر مستحکم و مقاوم باشد. 

فروش آجر نمای شیل

فروش آجر نمای شیل افزایش میزان مصرف و استقبال بی نظیر مشتریان از این نمونه آجر ها سبب گشته تا فروش آجر نمای شیل با رشد چشمگیری مواجه شود. فروش این آجر ها به خاطر حجم کم و کاربرد فراوانی که دارند به صورت عمده انجام می شود که با قیمت های مناسب تری همراه است. فروش های عمده و تناژ بالا کمک می کند تا در قبال تهیه محصول بیشتر هزینه های کمتری را بپردازید. فروش این محصول به صورت مستقیم و آنلاین هم انجام می شود که از طرف خریداران با استقبال بی نظیری مواجه شده است. 

با فروش های مستقیم می توان واسطه ها را از میان برداشت و محصول را با نرخ نهایی تولیدی خریداری نمود. البته بدانید که با فروش آنلاین می توان هم نمونه ها را با یکدیگر مقایسه کرد، هم به راحتی و تنها با چند کلیک ساده سفارش خود را ثبت نمود و هم محصول را درب محل تحویل گرفت. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *