آجر نسوز کف حیاط

آجر نسوز کف حیاط را از این صحفه می شود خریداری کرد. بهتر است بدانید که آجر های نسوز برای کف حیاط به صورت اختصاصی و ویژه ساخته می شود. همینطور در ساخت یک بنا از مصالح مختلفی بهره گیری می شود که هر کدام قابلیت ها و کارایی های منحصر بفرد خود را دارند. آجر یکی از این مصالح است که به دلیل استقامت بسیار بالا به عنوان متریالی اصلی در ساخت و ساز مطرح می باشد. به مرور زمان و با پیشرفت علم و فن‌آوری کیفیت آجرها ارتقاء پیدا کرده و درحال‌حاضر آجرها در انواع مختلف با کارایی های متفاوت مناسب استفاده قرار می گیرند.

آجر نسوز کف حیاط

آجر نسوز چیست؟

آجر نسوز چیست؟

آجر نسوز از جمله آجرهایی است که این روزها مورد توجه فراوان از طرف سازندگان و معماران قرار گرفته، زیرا زیبایی، کارایی و تنوع رنگ این کالا بسیار بهتر از آجرهای معمولی است. آجر نسوز کاربردهای متفاوتی دارد، شامل پوشش جداره داخل کشور کوره ها، ساخت جدیدترین مدل های باربیکو، محوطه سازی، نماکاری ساختمان و دکوراسیون داخل کشور. این مدل آجر با تمام شرایط اقلیمی بساز می باشد.

استفاده از انواع  آجر نسوز ها

استفاده از انواع  آجر نسوز ها

بهره گیری از آجر به عنوان مصالح ساختمانی کاربردی دلایلی دارد که عبارتند از:

  • سهولت استفاده: آجرها را میشود به سهولت و به سرعت توسط یک آجرچین مناسب روی دیوار نصب کرد.
  • آجرها از زیبایی منطبق بر طبیعت انسان بهره مند هستند و با معماری روان تطابق دارند.
  • هزینه: آجر بی نهایت فایده دار تر از مصالح روکار دیگر است.
  • عایق صوتی: آجر به مثابه یک مانع یا دیوار صوتی عمل کرده و در برابر امواج صوتی، پایداری خوبی از خود نشان می دهد.
  • عایق حرارتی: آجر می تواند در سیستم گرمایی آپارتمان نقش داشته باشد. حرارت یا سرمای اندکی وارد ساختمان های آجری عایق می شود، بدین ترتیب گرم گشتن و سرد گشتن آپارتمان بیشتر زمان می برد و این نیاز کلی به سیستم گرمایش و سرمایش را افت می دهد.
  • ماندگاری بالا: مقاومت آجر بالغ بر صد و پنجاه سال است و طی این زمان یا نیاز به هیچگونه تعمیراتی ندارد و یا به تعمیرات کمی احتیاج دارد.
  • مطابق با معماری اصیل ایرانی اسلامی: آجرها که در اقسام سایز و بافت در دسترس هستند، به عنوان یک گزینه متناسب در معماری ایرانی اسلامی قلمداد می گردند.
  • تولیدات آجرنما ژیوار با دارا بودن تاییدیه از مرکز ملی استاندارد ایران شامل آجر کف و نما جزء با کیفیت ترین محصولات در صنعت مصالح آپارتمان می باشد. نرخ آجر کف و نما در سنجش با کیفیت و برند محصول، رقابتی می باشد و امکان خریداری آنلاین این کالا و سایر فرآورده‌ها آجرنما ژیوار در بازار فرآهم می باشد.

ابعاد مختلف آجر نسوز برای کف حیاط

ابعاد مختلف آجر نسوز برای کف حیاط

آجر کف و نمای سازنده آجر نسوز ژیوار در دو سایز با ضخامت 2 سانتی متر و 4 سانتی متر تهیه میگردد. تولید کنندگان آجر در ارائه مصالح ساختمانی ترکیبی از کیفیت و نرخ متناسب را با تولید انواع آجر نما، آجر نسوز، آجر نسوز نما و آجر کف بکار گرفته اند تا محصولی که ریشه در پیشینه های تاریخی ایران دارد را شایسته استفاده کننده ایرانی پدیدآوری نمایند. آجر کف و نما طی پروسه ای متناسب با فن‌آوری تولید، فرمولاسیون ترکیبات مواد اولیه، شرایط طراحی ظاهری و بسیاری فاکتورهای دیگر در سطوح کیفی متفاوت تولید میگردد. از همین رو لازم و ضروری است در هنگام خریداری آجر علاوه بر قیمت به نکات کلیدی فراوانی توجه شود تا بتوانید متناسب با کاربری مورد نظرتان بهترین نوع آجر را با بهترین کیفیت مهیا کنید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *