آجر نسوز نما ارومیه نوعی آجر است که از خاک چینی و نسوز با ساختار مولکولی متراکم و منسجم تولید می شود و با توجه به دمای محدوده رنگ آجر نسوز کوره تعیین می شود. اساس و اجزای آجر نسوز مواد معدنی خاص و پوسته های معدنی است که می تواند ترکیبات نسوز و پایدار ایجاد کند. مواد نسوز باید بتوانند خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مطلوب را در دمای بالا و شرایط مختلف محیطی حفظ کنند. از این رو جهت خرید انواع آجر نسوز نما ارومیه می توانید به سایت رسمی شرکت ما مراجعه کنید.

خرید انواع آجر نسوز نما ارومیه

تنوع رنگ آجر نسوز نما ارومیه

تنوع رنگ آجر نسوز نما ارومیه نمای حاصل از استفاده از آجرهای نسوز روکش نسوز اراک چنان چشمگیر است که هنگام مشاهده برای مدت طولانی چشم را خسته نمی کند. بدون اغراق مهمترین مزیت آجر نسوز نما نسبت به سایر مصالح نما رنگ آنهاست. رنگ آجرهای نسوز بسیار خاص و خاص است ، بنابراین رنگ آن را نمی توان در یک گروه جداگانه طبقه بندی کرد. این باعث می شود نمای ساختمانهای آجر نسوز خاص و منحصر به فرد باشد.

این واقعیت که مخاطب نمی تواند رنگ نما را کاملاً بیان کند ، گواه این ادعاست. یکی از مهمترین مزایای آجرهای نسوز ارومیه این است که تنوع رنگ آجرهای نسوز کاملاً طبیعی و بخشی از ذات آن است ، زیرا در تولید آنها فقط از خاکهای معدنی با ظرافت فرموله شده استفاده شده و هیچ رنگ مصنوعی به ترکیب آنها اضافه نمی شود. آجر بنابراین، رنگ آجرهای نسوز با گذشت زمان پایدار است و به دلیل عوامل مختلفی از جمله نور مستقیم و شدید خورشید و عوامل مختلف جوی دیگر، کمرنگ نمی شوند.

نقاشی آجر نسوز به دو دلیل عمده است. دلیل اول مربوط به چگونگی چیدن آجرهای نسوز در کوره ها و نحوه انتقال گرما به آنها و همچنین کنترل سطوح در تماس مستقیم با آتش است. مهمترین نکته در درک تغییر رنگ آجرهای نسوز این است که رنگ آجرها تحت تأثیر سیستم گرمایشی کوره قرار می گیرد ، بنابراین هرچه آجر به مرکز گرمایش کوره نزدیکتر باشد ، رنگ آن تیره تر خواهد بود.

برعکس ، هرچه آجر از گرما و مرکز کوره دورتر باشد ، رنگ آن روشن تر خواهد بود. دلیل دوم رنگ آجرهای نسوز مربوط به اکسید فلز موجود در فرمولاسیون مواد اولیه آجر نسوز است که از جمله آنها می توان به اکسیدهای مختلف آهن ، آلومینیوم و سیلیس اشاره کرد. اگر از آجر نسوز در طراحی داخلی یا نمای ساختمان استفاده می شود ، رنگ آجر نسوز و انتخاب صحیح این رنگ بسیار مهم است.

آجرهای روبرو نسوز در چهار کد رنگ اصلی تولید می شوند: شومینه ، قرمز ، قهوه ای و مشکی ، هرکدام دارای کد رنگ خاص خود در سایه های مختلف هستند. همانطور که قبلاً گفته شد ، هنگام سفارش آجر نسوز ، می توانید علاوه بر خرید آجر نسوز مورد علاقه خود ، آنها را سفارش دهید.

شرکت پخش آجر نسوز نما ارومیه

شرکت پخش آجر نسوز نما ارومیه شرکت پخش آجر نسوز نما ارومیه مااین کالا را با قیمت خوب و منطقی به سراسر کشور توزیع می کند و چون از مواد اولیه مرغوب و کیفیت بالایی بر خوردار است مشتریان بسیاری را در داخل کشور و خارج از کشور پیدا کرده است و در طول سال چندین بار این محصول را به کشورهای دیگر هم صادر می کنیم. از این رو مشتریان گرامی می توانند جهت اطلاعات بیشتر درباره قیمت نهایی این محصول و نحوه صادرات آن به سایت ما مراجعه کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • با سلام و عرض ادب لطفا در سایت خود قیمت را قرار دهید تا بتوانیم مقایسه ی قیمت با دیگر جاها داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *