آجر نسوز قیمت

آجر نسوز قیمت ارزان را می شود توسط شرکت بازرگانی آجر ژیوار خریداری کرد. البته که بهترین های آجر های نسوز دیگری با کیفیت و قیمت به صرفه را این شرکت عرضه میکند, شرکت آجر ژیوار با سابقه ای درخشان در حوزه آجر توانسته تا به امروز اطمنینان کیفیت را به مشتریان خودش بدهد که همچنین در این راستا تلاش داشته است که کمترین قیمت را برای مشتریان خود در نظر بگیرد. آجر ژیوار با حذف واسطه های اضافی در بازار ها این امر را شدنی کرده است که شما بتوانید با یک تماس از این شرکت محصول با کیفیت خود را خریداری کنید.

مشخصات آجر نسوز شاموتی ارزانترین قیمت

آجر نسوز قیمت

آجر شاموتی انواع  رنگی معادل نخودی (پرتقالی) تیره دارد. تعداد 57 عدد از این آجر 5.5 سانتی سطح یک مترمربع را پوشش می دهد. آجر نسوز نما يكى از انواع آجر مى باشد كه از خاك نسوز و خاك چينى در دماى بسيار بالا توليد مى گردد این نوع از آجر نما به جهت زيبايى و تنوع رنـگ مورد استقبال به طور گسترده ای مورد استقبال معماران و طراحان نمای ساختمان قـرار مى گيرد همین طورعلاوه بر بهره گیری از این آجرها در نمای ساختمان، دارای استفاده گسترده ای در ساخت شومينه، باربیکیو و كفسازی نیز مى باشند.

کارایی آجر های نسوز

کارایی آجر های نسوز

یک ساختمان آجری جزئی از طبیعت است و هم آوایی آن را نه تنها به هم نمی زند ولی رنگ و قالب بدیعی نیز به آن می بخشد. یک بنا آجری همانند یک فرش دستباف ترکیب بدیعی از سلیقه های بی انتهای معماران می باشد. رمز توانایی آجر در خلق تعجب انگیزترین ساختمان های تاریخ در تناسبات آن نهفته است. زیبایی آجر و الگوهای حاصل از آجرچینی موجب شده است که به صورت نما در داخل و خارج بنا قابل استفاده قرار گیرد و هویت مخصوص ای به ساختمان ببخشد.

خرید آجر نسوز با کیفیت قیمت ارزان

خرید آجر نسوز با کیفیت قیمت ارزان

مقاوت حرارتی، استقامت فشاری، کیفیت پایدار و عدم واکنش پذیری جدی از شرایط محیطی از عللی است که کاربرد آجرنسوز در نمای ساختمان را باعث شده است. درصورت استفاده از آجرنسوز نما با فرمولاسیون استاندارد می‌توان اطمینان خاطر داشت که نمای ساختمان چندین سال جذاب و مانند روز اول باقی می‌ماند‌. همچنین رنگ‌ بندی این محصول بسیار گوناگون است. اخرایی، قرمز، نارنجی و مشکی تا سفید‌ رنگ های در دسترس این نوع از خشت های نسوز است. نرخ آجر نسوز برای نما سازی اندکی بیشتر از دیگر آجرهای نما می باشد. دلایل این امر را می‌توان به بالا بودن قیمت خاک نسوز و مسئله بودن تولید آجر نسوز نسبت داد.

صادرات آجر نسوز قیمت ارزان

صادرات آجر نسوز قیمت ارزان

استانداردهای ثبات رنگ و ضد شوره بودن این فرآورده کیفیت لازم را در طولانی مدت ضمانت می‌کند. بعد از گذشت چند سال از زمان نصب، تغییر رنگ یا تغییر شکل، جلبک یا شوره در سطح آن مشاهده نخواهد شد. نکته ریشه ای دیگر در انتخاب آجرنسوز نظارت ابعادی آن می باشد. این کالا دارای گواهینامه تائیدیه سندیکا اروپا (CE) و ایزو 9001:2008 می باشد. آجرنسوز های ارائه شده در یک 2 3 سازه دارای خصوصیت هایی از جمله چسبندگی متناسب با انواع ملات ها، ثبات رنگ تحت هر شرایط، استقامت در برابر سرما، حرارت، ضربه و در بسته بندی می گردد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *