آجر نما پلاک چیست؟؟

بهترین آجر نسوز با ارزانترین قیمت باید از دست تولیدکننده به صورت مستقیم زیرا آجر های نسوز اگر با واسطه خریداری شود به غیر از داشتن قیمت اضافه هزینه های حمل و نقل برای مشتری ممکن است گران تمام شود و این امر قطعا که مورد پسند نیست. خیلی از عوامل ها تعیین کننده قیمت آجر نسوز می باشند اما یکی بزرگترین آنها بودن واسطه ای بین شرکت ها و تولید کننده ها با مشتری می باشد که از گذشته تا کنون بهترین روش خرید مستقیم کالا از شرکت سازنده محصول بوده و هست اگر شما هم قصد حذف واسطه هارو دارید میتوانید توسط همین صفحه به صورت مستقیم با تولید کننده تماس برقرار کنید و بهترین کیفیت و مخصوصا قیمت را خریداری کنید.

آجر نما پلاک چیست؟؟

آجر نما پلاک چیست؟؟

آجر نسوز نما پلاک پرکاربردترین گونه آجر در نمای بنا ها است. این آجر به خاطر گوناگونی بالا در رنگ و سایز به خوبی پاسخگوی نیازهای طراحان بوده است. قیمت آجر نسوز نما بسته به رنگ و ابعاد آن گوناگون است. آجر نسوز سفید ، آجر نسوز قرمز ، آجر نسوز قهوه ای و شاموتی از دوست داشتنی ترین محصولات هستند. این کالا در ابعاد مختلفی تولید می شود. پر استفاده ترین ابعاد آن 2/5×31×7 و 2/5×31×3 یا همان کرکره ای می باشد. به تازگی ابعاد بزرگتری مانند 60×10 هم تهیه میگردد.

خرید ارزانترین قیمت آجر نسوز

خرید ارزانترین قیمت آجر نسوز

این کالا در اوایل توی شومینه ها و کوره ها بهره گیری می شده است. آجر نسوز نما امکان پایداری دماهای بالا را دارد. دمایی بین 1100 تا 1600 درجه سلنتیگراد را تحمل مینماید. اما در عین حال رسانایی گرمایی کمی دارد که در مصرف کمتر انرژی مؤثر است. آجر نسوز دارای مقادیری آلومینیوم اکسیده (Aluminium Oxide) می باشد. گاهی میزان اکسید آلومینیوم به 50% تا 60% روانه میشود. وجود این مواد عامل اصلی تحمل بالای حرارت این آجر است. آجر نما نسوز به علاوه بر استقامت بالا در برابر حرارت، در مقابل عوامل جوی و پیرامون های اسیدی بی نهایت بادوام است.

صادرات آجر به کشور های مجاور

صادرات آجر به کشور های مجاور

شرکت بازرگانی آجر ژیوار شعبه مناسب ترین آجر نسوز را با ضمانت Quality و گارانتی و حمل بار آمادگی ارایه بهترین محصول را به شما مشتریان عزیز دارد همانطور که در بالا گفته شد شرکت ما توانسته درگاه های متدوالی برای ارتباط با مشاوران فروش فراهم شده است اما قطعا که بهترین آنها می تواند استفاده از تماس می باشد چرا که در بیشترین حالت چند دقیقه بیشتر وقت شما را نخواهد گرفت و همچنین دقیقتر میتوانید به مشاوران ما محصول مورد نظر خود را تعیین کنید تا به ادامه مراحل ارجاع داده شوید.

آجر نسوز قیمت ارزان برای نما

آجر نسوز قیمت ارزان برای نما

این آجر هم به‌طور دوغابی یا تر و هم به‌طور خشک مناسب اجرا می باشد. در فراوانی از کارهای مدرن و ساختمان های با نمای پارامتریک از این آجر بهره گیری می شود. این محصول به جهت تولید صنعتی به فراوانی و با قیمت متناسب در دسترس است، که یکی از امتیاز های آن نسبت به سنگ و چوب ترمووود می باشد. با توجه به ابعاد استاندارد آن اجرای آن به سادگی مقدور است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

1 دیدگاه

  • سلام و تشکر از اطلاعات جامعی که رو سایت میزارین. فقط کاش روی محصولات قیمت نیز زده بشه تا بشه بهتر انتخاب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *