خرید آجر نسوز صنعتی

آجر نسوز و عایق صنعتی دارای گوناگونی در رنگ و سایز می باشد .استفاده آجر نسوز به دلیل اینکه در دمای بالا خاصیت های فیزیکی و شیمیایی خود را از دست نمی دهند در دیواری کوره و شومینه ها استفاده فراوانی می شود. امروزه به دلیل استقامت در برابر تمامی شرایط آب و هوایی و محیطی از آجر نسوز و عایق در نمای ساختمان و نمای دکوراتیو داخلی بنا بهره گیری می شود پخت آجر نسوز در کوره های سنتی شکل نمی گیرد.

خرید آجر نسوز صنعتی

خصوصیت های آجر نسوز صنعتی

خصوصیت های آجر نسوز صنعتی

خصوصیت های فیزیکی و شیمیایی آن نگهداری میشود و با دما و تغیرات هوایی و شروط محیطی ظاهر و Quality آن تغییر نمیکند طیف رنگی بالایی دارد که همین باعث فروش بالا و جذب خریداران سازنده ساختمان را در بر داردعایق خوبی در برابر سرما و گرما است و قدرت را تلف نمی‌نماید به سهولت با ملات و سازه های دیگر درگیر می شود و مشکلی برای نماکار بوجود نمی آورد این نوع آجر ها در سایز و اندازه های جوراجور تولید می شوند بر خلاف سنگ که آن نیز در نما بهره گیری می شود و احتیاج به نگه دارنده دارد آجر نسوز در نما هیچ نیازی به ابزار و نگه دارنده ای ندارد با سنت و فرهنگ ایرانی ما همخوان است برای اینکه از دیرباز برای ساخت مسکن و محل های دیگر از آجر استفاده می شده است جذب آب آن پایین ,در برابر حریق بادوام و در برابر فرسایش , ضربه , خراش و شوره استقامت و تحمل بسیاری دارد پدیدآوری آجر چینی نسوز در سه مرحله انجام می شود تجهیز و برداشت خاک رس و همچنین متناسب سازی و یکدست سازی خاک و جدا شدن سنگ و دانه های درشت درون خاک و خشت زنی و آماده کردن گل برای فراهم آجر میباشد.

ارزاترین قیمت آجر نسوز صنعتی در ایران

ارزاترین قیمت آجر نسوز صنعتی در ایران

بازار آجر از هر کالا و کیفیتی دایماً به دلیل ساختار و ساز بالا داغ است .مسلم است که هرقدر یک محصول کیفیت بالاتری داشته باشد و دارای مزایای بیشتری باشد فروش و استفاده کننده بیشتری را به خود تعلق می دهد.

پخش کننده آجر و توزیع کننده آن این کالا پرکاربرد در صنایع مختلف را به مراکز ساختمانی و صنایع مختلف پخش و توزیع می کند. این آجر در دسته محصولات پرکاربرد و پر فروش است که خریداران آن طراحان دکوراتیو و نما کاران داخلی و خارجی خانه ها و ساختمانها و سازنده گان آپارتمان ها می باشند.

استفاده های کلی آجر نسوز صنعتی

استفاده های کلی آجر نسوز صنعتی

آجرهای نسوز به عنوان پایه اصلی سازه ها در شرایطی که دارای دمای بالا است، مانند کوره و دیگر تجهیزات حرارتی، استفاده دارند. از این آجرها طبق معمول برای پوشش انواع کوره‌های صنعتی با دمای بالا، مانند کوره بلند، کوره های فولاد، کنورتر، کوره دوار و… بهره گیری می‌شود.

آجرهای نسوز در کوره‌های طولانی بابت حافظت از دیواره‌ در مقابل دمای بالا استفاده می‌شوند. آجرهای نسوز با کیفیت و مهندسی شده می‌توانند کار طولانی و ایمن کوره و همین طور عملکرد پیاپی آن را ضمانت کنند.

در ساختار کوره‌های صنعتی متداول، برای چیدمان آجر نسوز در کوره های بلاست و کوره الکتریکی طبق معمول از آجرهای نسوز مستقیم، گوه‌ای شکل، قوسی شکل، و…  بهره گیری می‌شود. انتخاب این آجرهای نسوز محتاج بررسی لازم و کار مهندسی است و بدون آگاهی نباید انتخاب کرد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *