با توجه به اهمیتی که معماران و مهندسین ساختمان سازی به افزایش دوام و استقامت ساختمان هایی که زیر نظر آنان ساخته می شوند و همچنین با توجه به اینکه آجر نسوز انگلیسی یکی از مهم ترین و پر کاربرد ترین مصالح ساختمانی است که در انجام پروژه های مختلف صنعتی و غیر صنعتی به وفور مورد استفاده قرار می گیرند خرید آجر نسوز انگلیسی از سوی متقاضیان در حجم های انبوه انجام می گیرد.

خرید آجر نسوز انگلیسی

آشنایی با آجر نسوز انگلیسی

آشنایی با آجر نسوز انگلیسی

آجر نسوز انگلیسی در گروه مصالح ساختمانی قرار دارد که با توجه به معیار های علمی مدرن و جدید ترین متد هایی که در نتیجه پیشرفت های به دست آمده در زمینه تهیه و تولید انواع مصالح مقاوم و در عین حال زیبا و سبک ساختمانی به عرصه انجام ساخت و سازهای انبوه راه پیدا کرده است. 

این محصول از خاک نسوز ساخته شده و در کوره های صنعتی با حرترت بسیار بالایی پخته شده و بافت متراکم و بسیار فشرده ای دارد. 

این محصول در رنگ های متنوعی چون قرمز، قهوه ای، زرد، نارنجی مایل به قوه ای و مانند اینها ساخته می شوند، از این رو استفاده از آن ها در نمای خارجی ساختمان ها بسیار رایج می باشد. 

مهم ترین مشخصه ای که آجر های نسوز انگلیسی دارند وزن بسیار سبک آن ها است که حمل آن ها را بسیار آسان نموده و این محصول را به عنوان یک گزینه ثابت در لیست خرید مصالح ساختمانی پر فروش قرار داده است. 

این آجر ها دارای اضلاع کاملا هم اندازه و زاویه های قائمه هستند که باعث می شود به خوبی روی هم قرار گرفته و هیچ گونه درز و روزنه ای ایجاد ننموده و از این طریق هم به زیبایی هر چه بیشتر ساختمان کمک کرده و همچنین راه نفوذ حشرات را به کلی می بندد. 

فروش انواع آجر نسوز

فروش انواع آجر نسوز

استفاده روز افزون افراد مختلف از آجر های نسوز در ساخت و ساز هایی که انجام می دهند باعث رونق بازار خرید و فروش انواع مختلفی از آجر نسوز شده است به گونه ای که سالانه حجم گسترده ای از این محصول در بازار های مختلف داخلی و خارجی به فروش می رسد. 

فروش انواع آجر نسوز انگلیسی به دو صورت عمده و جزئی و از طریق سایت اینترنتی ویژه فروش محصولات شرکت تولید کننده این محصول انجام می پذیرد. 

این محصول همچنین از طریق نمایندگی هایی که از طرف شرکت تولید کننده این نوع آجر در گوشه و کنار ایران دایر گردیده اند به فروش می رسد تا امکان مراجعه حضوری و مشاهده مستقیم ویژگی های کمی و کیفی محصولات ارائه شده از نزدیک برای متقاضیان به راحتی فراهم گردد. 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *