خرید آجر تنی

خرید آجر تنی ارزان قیمت همیشه خوب نیست!! چرا که بعضی از تولیدی های آجر در متریال خود کم میگذارند و ملات بی کیفیت در آجر خود بکار میبرند و قیمت را در نتیجه کاهش میدهند اگر بپرسید که چرا قیمت آجر پایین می باشد حتما میگویند نمیدانیم اما ما در اینجا به شما میگوییم چرا ما با استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب توانسته ایم قیمت را کاهش دهیم البته بهتر است بگوییم چگونه این اتفاق رخ داده صد البته که دلیل محکمی داریم برای این موضوع اونم این است که با حذف واسطه ها توانسته ایم همان کیفیت را با قیمت کاملا کم به شما مشتریان عزیز بدهیم در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با کیفیت های متدوال آشنا شوید.

خرید آجر تنی

انواع آجر های موجود در بازار

انواع آجر های موجود در بازار

آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی ازگذشته مناسب استفاده بوده است و قدیمی ترین مصالح ساخته ی دست بشر به شمار می آید. مصرف آجر به عنوان مصالح ساختمانی در ایران پیشینه باستانی دارد. در ذیل می توانید فیلم خط پدیدآوری آجر سفال را مشاهده نمایید:

آجر سفالی :این دسته از آجرها از نظر ساختار، شکل، رنگ و مشخصات فنی در انتها توجه تامین می شوند و بسته به شکل آنها در نقاط مختلف ساختمان استفاده می شوند. به علت جذب کم آب در آجرهای سفالی، به منظور چسبندگی مناسب با ملات، انواع سوراخ دار آنها را مناسب استفاده قرار می دهند. از دیگر خاصیت های آنها سبکی است که سبب بالا رفتن سرعت اجرا می شود.

آجر های قدیمی :این گونه آجرها در قطعات بزرگ تولید می شده اند و علی رغم تامین به شیوه دستی از کیفیت مناسبی بهره مند بوده اند.

آجر نظامی :به تعداد ی چهار آجر معمولی ۵*۵۰*۵۰ در کف سالن های سرباز خانه ها در گذشته بهره گیری می شده است.

آجر ختایی :در بنا های قدیمی در فرش کف حیاط و …

آجر تخت چهارگوش ایرانی: بزرگتر از آجر نظامی است که بطور عمده برای فرش شدن کف بکار برده شده است.

آجر های پرطرفدار کدامند؟؟

آجر های پرطرفدار کدامند؟؟

آجر شکری :یا آب انباری که در برابر رطوبت بادوام است و در کار چیدن منبع آب انبار از آن بهره گیری می‌کردند.

آجر لعابی :آجر لعابی و هنر لعاب کاری از دیرباز در معماری ایرانی باب میل بوده است. از مزایای لعاب افزایش مقاومت در برابر پارامترهای فرسایشی و هوازدگی است، بافت صاف وصیقلی آن مانع از نفوذ آب به درون آجر میشود و در برابر عوامل شیمیایی پایدارتر می شود.

آجر نسوز  :مواد خام و روند تولید آجر نسوز براساس محل مصرف، حرارت کوره، محیط شیمیایی، فشار، اصطکاک و تغییرات درجه دما متغیر است و با حداقل مواد گداز آور مهیا می شود. در واقع از انواع خاک های نسوز تهیه می‌شود.

مواد نسوز و دیرگداز  :به مواد معمولا سرامیکی و غیر فلزی گفته می شود که می توانند در درجه حرارت های بالا پایدار باشند. مواد نسوز باید امکان حفظ خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مورد نظر را در درجه حرارت های بالا و شرایط پیرامون عمل داشته باشند.

آجر هایی که کمتر تولید می شوند

آجر هایی که کمتر تولید می شوند

آجر سیمانی از سیمان، شن و ماسه و در اشکال و اندازه های متفاوت تولید می شود.

آجر ماسه آهکی  :پایه ی مواد ایجاد دهنده ی آنها از سیلیکات کلسیم است، ساخته شده از ترکیب آهک و ماسه سیلیسی است و در شرایط فشار و بخار شکل می گیرند. این آجرها نباید در محدوده های اسیدی یا نمک های قوی قرار بگیرند. در هنگام خشک شدن منقبض می شوند و به جهت جذب آب بیشتر نسبت به سایر آجرها در پی سازی و کرسی چینی توصیه نمی شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *