آجر نسوز نوعی از آجر می باشد که از خاک چینی و نسوز ساخته شده است در ابتدا سنگ را آسیاب می کنند وسپس آن را به خاک نرم تبدیل می کنند وآن را سه روز در کوره در دمای باالی 1500 درجه میپزند آجر نسوز نما شومینه ساختار مولکولی متراکم و ظریفی نیز دارد اما با این حال از مقاومت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

امروزه روش های جدید و پیشرفته ای برای تهیه آسان آجر نسوز نما سنگ در دسترس می باشد که آن را می توان به راحتی تهیه کرد.

توزیع کنندگان آجر نسوز نما شومینه

ویژگی آجر نسوز نما مرغوب چیست؟

ویژگی آجر نسوز نما مرغوب چیست؟ ویژگی آجر نسوز چیست؟ آجرنسوز نما را در ابعاد مختلفی برای استفاده های مختلف تولید می کنند که متداول ترین آن ها7*32 -26 *5.5 – 10 *20 می باشد امروزه از نوع معمولی اجر نسوز نما در نماهای آجر ساختمان و بناهای مختلف استفاده می کنند استاندارد میزان جذب آب در آجرهای نسوز برخالف آجرهای دیگر کمتر از 2درصد می باشد آجر های نسوز نباید دارای تحدب و تقعر پیچیده باشند و هم چنین نمک هایی که در آجر ها محلول هستند نباید از 6 درصد بیشتر باشند در صورتی که در آجر های نسوز مقدار نمک های محلول باید کمتر از 1 درصد باشد.

آجرهای نسوز نما مقاومت باالیی در برابر رطوبت بالا یخ زدگی و حتی دما های باال دارند آ جر های نسوز نما عالوه بر این خصوصیات ظاهری زیبا نیز دارنداین آجر ها دارای طیف های رنگی زیبا می باشند و همین طور باعث صرفه جویی در انرژی نیز می شوند زیرا ضریب انتقال حرارتی پایینی دارند اجر های نسوز نما سنگ به دلیل آنکه در دمای زیاد پخته می شوند در مقابل سرما و فرسایش نیز مقاوم هستند به علت جذب زیادی که با سیمان دارند به هیچ عنوان از ساختمان نمی افتند.

واحد فروش آجر نسوز نما شومینه

واحد فروش آجر نسوز نما شومینه آجرهای نسوز نما سنگ به علت کیفیت بالا ،زیبایی و ساخته شدن در ابعداد مختلف به همین دلیل بازرگانی آجر نسوز نماسنگ در سراسر کشور ایران و جهان رونق دارد و آجرهای نسوز نما سنگ نقش مهمی را در بازرگانی ایفا میکنند. امروزه با پیشرفت علم وصنعت و تکنولوژی روش های جدید با کارایی بالا برای خرید آسان ارائه شده است و تمام مردم کشور های پیشرفته جهان از این روش ها برای خرید خود استفاده میکنند زیرا این روش ها علاوه بر به صرفه و کم هزینه بودن بسیار راحت نیز می باشند و مردم می توانند تنها با مراجعه به وب سایت اینترنی آجر نسوز نما سنگ با کیفیت بالا را خریداری کنند و ابعاد مختلف آجر نسوز را تنها با مراجعه به بازرگانی خرید آجر با کیفیتی بی نظیر و خدمات دهی عالی از شرکت های معتبر تهیه نمایند و رضایت کافی را از خرید خود داشته باشند. سایت ما واحد فروش آجر در منطقه است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *