آجر آنتیک شاموتی از آجرهای نما نسوز می باشد که برای طراحی نمای ساختمان و جاهای دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. که مواد تشکیل دهنده ی آن اکسید سیلسیوم و اکسید آلومینیوم می باشد. خرید عمده آجر نسوز آجر آنتیک نسوز شاموتی از طریق نمایندگی ها و مراکز پخش عمده و نیز مارکت های آنلاین امکان پذیر است. این نوع آجر به دلیل زیبایی منحصر به فردی که دارد برای طراحی دکوراسیون داخلی هم بصورت مدرن و هم به شیوه ی سنتی استفاده می گردد.بزرگترین مرکز خرید عمده آجر نسوز آجر آنتیک نسوز شاموتی در اصفهان

خرید بدون واسطه آجر نسوز با ارزانترین قیمت

خرید بدون واسطه آجر نسوز با ارزانترین قیمتنمای آجر به ساختمان ما جلوه ظاهری زیبا و دلپذیری می بخشد. آجر نسوز در ساختمان نقش یک عایق برودتی و حرارتی را بازی می کند که هم از هدر رفتن انرژی تولیدی سیستم های گرمایشی و سرمایشی ساختمان ممانعت می کند و هم می تواند بر حسب رنگ، جنس و میزان سطحی که دارد باعث دفع و انعکاس گرما در فصل تابستان شود و عکس همین عملکرد را در فصل زمستان برای جذب انرژی خورشیدی داشته باشد.

به همبن دلیل سطح تقاضا برای آن در بازار زیاد می باشد. بنابراین برای خرید بدون واسطه آجر نسوز با ارزانترین قیمت باید از درب کارخانه آن را تهیه کرد یا اینکه از طریق نمایندگی ها و سایت های فروش اقدام کرد. قیمت آجر نسوز در این مراکز بسیار پایین تر از بازار آزاد است.

تولید و عرضه بهترین آجر نسوز شاموتی به بازار

تولید و عرضه بهترین آجر نسوز شاموتی به بازارآجر نسوز انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای تنوع زیادی در رنگ، طرح، ابعاد و کارایی می باشند برخی از آنها عبارتند از:

  • آجر آنتیک نسوز شاموتی
  • آجر نما رستیک
  • آجر نما شیل
  • و…

آجر نسوز شاموتی از پرفروش ترین و محبوب ترین نوع آن است که طرفداران زیادی دارد. تولید و عرضه بهترین آجر نسوز شاموتی در بازار از طریق کارخانجات و کارگاه های تولیدی انجام می شود. این واحدهای تولیدی با استفاده از مدرنترین دستگاه ها و مواد اولیه ی مرغوب، بهترین و زیباترین آجر شاموتی را به بازار ارائه می کنند. 

در واقع در طی چند سال اخیر تولید کنندگان با بهره گیری از دانش نوین موفق شده اند با کیفیت ترین و جذاب ترین آجر شاموتی را به بازار عرضه کنند به گونه ای که با بسیاری از نمونه های وارداتی از لحاظ کیفیت و قیمت قابلیت رقابت دارد.

لیست قیمت روز آجر آنتیک درجه یک اصفهان

لیست قیمت روز آجر آنتیک درجه یک اصفهاناصفهان یکی از برترین و بزرگترین تولید کنندگان آجر آنتیک درجه یک در ایران می باشد. آجر آنتیک یکی از انواع آجر نماهای نسوز طبیعی می باشد که با الگو برداری از آجرهای طبیعی قدیمی ساخته و تولید می شود. از ویژگی های آجر نما آنتیک می توان به تنوع و فراوانی در طرح و رنگ بندی از جمله آجر آنتیک سفید، قهوه ای، مشکی و … اشاره کرد.

قیمت روز آجر آنتیک شاموتی درجه یک اصفهان در بازار براساس فاکتورهای مختلفی نظیر ابعاد آجر شاموتی، رنگ، کیفیت، طرح و غیره بسیار متفاوت است و نمی توان قیمت ثابت و دقیقی را برای آن عنوان کرد. اما شما می توانید لیست قیمت روز این آجر را با جست و جو در مرورگر خود از طریق مارکت های آنلاین بدست آورید.

مراکز و نمایندگی های آجر نسوز با قیمت مناسب

مراکز و نمایندگی های آجر نسوز با قیمت مناسبمراکز و نمایندگی های آجر نسوز با قیمت مناسب در سراسر کشور فعالیت دارند. این مراکز به عنوان نماینده تولید کننده، انواع آجر نسوز را با نازلترین قیمت بصورت عمده به مشتریان ارائه می کنند و دارای فروش های استثنایی می باشند.

علاوه بر فعالیت حضوری، این نمایندگی ها از طریق سایت ها و مارکت های آنلاین فعالیت دارند و به دلیل ارتباط مستقیمی که با مشتری دارند آجر نسوز را با قیمت مناسبی عرضه می کنند. این مراکز و سایت ها معتبرترین و محبوب ترین مراکز فروش می باشند و هدف اصلی آنها جلب رضایتمندی و اعتماد مشتریان می باشد.

شما می توانید در صورت هر گونه سؤال در مورد کیفیت و قیمت آجر نسوز، با مدیر فروش ما تماس بگیرید یا گفتگوی آنلاین داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *