آجر نسوز انگلیسی رندوم به دلیل مرغوبیت بالا و همینطور کاربردهای متعدد بازار صادراتی خوبی دارد، امروزه شرکت های تجاری متعدد محصولات درجه یک را با ابعاد گوناگون تهیه کرده و سپس به کشورهای گوناگونی پخش می کنند، اما رونق پیدا کردن بازار آجر نسوز به قیمت ها هم بستگی دارد، به هر حال نوع ارزان و با کیفیت مشتریان بیشتری پیدا می کند، در کل می شود از بهترین مرجع خرید آجر، انواع صادراتی را به راحتی تهیه کرد.

بازار صادرات آجر نسوز انگلیسی رندوم

تفاوت آجر نسوز با آجر عادی

تفاوت آجر نسوز با آجر عادی احتمالاً برای برخی از شما این پرسش بوجود آمده که تفاوت آجر نسوز با آجر عادی چیست؟ بگذارید اندکی درباره نمونه مطرح بحث ما بیشتر صحبت کنیم، این نوع محصول را با مواد سرامیکی خاص می سازند که در برابر حرارت بالا بسیار مقاوم است، بنابراین در ساخت کوره ها، تنورها و فر‌ها به کار می روند‌، چنین مصالحی دمای هزار درجه سانتیگراد را تحمل می کنند.

با تعریفی کوتاهی که انجام دادیم، احتمالاً شما هم دریافته ‌اید که این نوع از کالاها فرق زیادی با نمونه های معمولی دارند که از آنان در ساخت دیوارهای سازه ها، جدول کشی و یا هم امور عادی استفاده می نمایند، ولی برای آشنایی بهتر ما در این بخش چند تفاوت اساسی را برای تا‌ن بازگو می کنیم که عبارتند از:

  • نوع نسوز به مراتب سنگین تر از آجرهای عادی می باشد.
  • این کالاها دارای تخلخل پایین می باشند که نمونه های معمولی تخلخل بالاتری دارند.
  • آجرهایی که از آن به نام عادی در اینجا نام می بریم، در دمای بالای 640 درجه سانتیگراد متلاشی می شوند، در حالی که نوع دیگر این گونه نیست.
  • امکان ترک برداشتن محصولات معمولی با قرار گرفتن در برابر حرارت بالا زیاد وجود دارد و این باعث ‌می ‌گر‌د‌د‌ تا سازه ای را که با آنها ساخته ایم، سریع خراب شود.

مرجع خرید آجر نسوز انگلیسی درجه یک

مرجع خرید آجر نسوز انگلیسی درجه یک آجر نسوز انگلیسی رندوم درجه یک را از مرجعی خریداری کنید که محصولات خود را در انواع متفاوت به فروش می رساند، با این شیوه آسان تر به کالایی که می خواهید دست خواهید یافت، نکته بعدی در خصوص چگونگی تهیه بوده که اگر مایلید تا سفارش عمده را ارائه دهید، می شود آنها را از راه دور بخرید.

چنین روشی طبعاً به شما فرصت خواهد داد تا کالایی با کیفیت را بدون تلف شدن وقت زیاد، هزینه های جانبی و در کمترین زمان ممکن به دست آورید، آنها با ماشین های ویژه حمل آجر ارسال می گردند و سالم نیز تحویل داده خواهند شد، ولی برای همه این کارها می بایست که در گام نخست با شماره های بخش فروش این مرکز تماس بر‌ قرار نمایید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *