از جایی که آجر نسوز باره به عنوان یک محصول بسیار کاربردی در صنعت ساخت باد در نماهای داخلی و بیرونی عواقب تفاوت کاربرد دارد لذا همواره به مشتریان می کشند تا بهترین نوع آن را به دست بیاورند که در این راستا اهمیت صادرات آجر نسوز انگلیسی نما توسط بسیاری از تولیدی‌ها بیش‌از‌پیش احساس می شود.

کشورهای آسیایی، آفریقا، استرالیا و…جز کشورهای پرمصرف این نوع آجر هستند که‌ در‌این راستا تولیدکنندگان می‌کوشند تا آجر نسوز انگلیسی‌نما را به این کشورها صادرات کنند تا تامین کننده نیازهای آنها باشند.

اهمیت صادرات آجر نسوز انگلیسی نما

انواع آجر نسوز انگلیسی نما کدامند؟

انواع آجر نسوز انگلیسی نما کدامند؟ آجر نسوز انگلیسی نما در طرح ها و انواع بسیار گسترده ای تولید و وارد بازار عرضه و تقاضا شده است که هر کدام از آجر های نسوز انگلیسی نما برای مکانی خاص و دارای ویژگی های کاربردی بسیار متفاوتی از یکدیگر می‌باشند که در ادامه این مطلب سعی خواهیم کرد به انواع آن و ویژگی‌های شاخص برتر آنها به صورت مختصر و کوتاه بپردازیم:

آجر نسوز انگلیسی نما کرکره: این نوع از آجر نسوز همانگونه که از عنوان نامگذاری شده آن معلوم است در طرح کرکره تولید می‌شود و همواره به دو صورت عمودی و افقی مورد کاربرد قرار می گیرد که نماهای بیرونی ساختمان از جمله پر کاربردترین مکان‌های این نوع از آجر نسوز کرکره انگلیسی نما می باشد.

آجر نسوز انگلیسی نما رندوم: نوع دیگری از آجر نسوز که در رنگ های سوخته و تیره تر تولید می شود در نماهای داخلی ساختمان برای القای خاص بودن و معماری طرح قدیم مورد استفاده قرار می گیرد به کارگیری یک در میان و یا رندوم آجر های غیر همرنگ از جمله ویژگی های این نما می باشد.

آجر نسوز انگلیسی نما سری ال: این دو قاجارها نیز به دلیل شکل خاص و منحصر به فرد خود که به L انگلیسی شهره یافته است توانایی آن را دارد که با چفت شدن و بست محکم در حاشیه ها و لبه های بیرونی و یا داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گیرد و بتواند در کنار زیبایی و چشم بازی خاص که به نمای ساختمان می بخشد در استحکام آن نقش داشته باشد.

شرکت عرضه آجر نسوز انگلیسی نما

شرکت عرضه آجر نسوز انگلیسی نما[hwgold-dash bcolor=”#fd7″ align=”right” ]شرکت عرضه آجر نسوز انگلیسی نما می کوشد تا بهترین محصولات را با کیفیت ترین حالت ممکن در طرحها و رنگهای بسیار متنوع از جمله قهوه ای سوخته رنگ های میانه قرمز و نارنجی رنگ های پرتقالی و رنگ‌های روشن تر و  مایل به زرد و همچنین انواع آجر ها به صورت دانه های ریز و یا درشت به دست مشتریان برساند تا مشتریان در هنگام مصرف این محصولات از اصالت برند تولیدی اطمینان حاصل کنند.[/hwgold-dash]

اگر شما نیز خواهان  خرید عمده و یا خرده انواع آجر نسوز انگلیسی نما از این مجموعه هستید با ما در ارتباط باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *