آجر نسوز برای باربیکیو

آجر نسوز برای باربیکیو  یکی از آجر های محبوب در تولیدات و عرضه آجر نسوز به حساب می آید. برای خرید آجر نسوز باربیکیو بهتر است از همین صفحه این کار انجام دهید چرا که شرکت های بسیاری در این حوزه وجود دارد اما بهتر است این محصول را با یک تماس با آسانترین راه حل ها برای ارسال محصول از ما خریداری کنید.

مزایای آجر نسوز برای باربیکیو

آجر نسوز برای باربیکیو

این آجرها از اقسام مصالح ساختمانی وجود دارند که از خاک نسوز و در کوره تولید می شوند. خصوصیت بارز این مصالح، مقاومت دمایی بسیار زیاد آن هاست به همین دلیل در محل هایی چون کوره های صنعتی، تنور، باربیکیو، شومینه و… پر بهره گیری هستند از دیگر ویژگیها این آجر ها می‌شود بیان کرد:

استقامت در برابر تغییرات ناگهانی آب و هوا، اصطکاک و فرسایش و…

نصب میسر

اندک بودن قیمت آجر نسوز نما نسبت به سنگ و کامپوزیت و چوب

گوناگون بودن در نقش و رنگ و ابعاد

طول عمر فراوان و ضمانت استقامت بنا

صادرات  آجر نسوز از ایران

صادرات  آجر نسوز از ایران

تولیدی آجر ژیوار از برترین کارخانه جات تهیه کالاها آجر نما در آجر اینترنتی می باشند که چندین نمونه پروژه موفق را در پوشش شهری و استانی رقم زده اند. در دنباله با نمونه از استفاده های این پروژه ها آشنا خواهید شد. یک بنا آجری جزئی از طبیعت است و هم آوایی آن را نه تنها به هم نمی زند بلکه رنگ و فرم بدیعی نیز به آن می بخشد. یک ساختمان آجری همانند یک فرش دستباف ترکیب بدیعی از سلیقه های بی انتهای معماران می باشد. رمز توانایی آجر در خلق شگفت انگیزترین ساختمان های تاریخ در تناسبات آن نهفته است. زیبایی آجر و الگوهای حاصل از آجرچینی موجب شده است که به صورت نما در داخل و خارج بنا در مرحله استفاده قرار گیرد و ماهیت مخصوص ای به ساختمان ببخشد.

آجر محبوبی برای ساخت باربیکیو

آجر محبوبی برای ساخت باربیکیو

آجر نسوز شاموتی روشن رنگی معادل نخودی دارد. اندازه 23 عدد از این آجر 10 سانتی مساحت یک مترمربع را پوشش می دهد. آجر نسوز نما يكى از انواع آجر مى باشد كه از خاك نسوز و خاك چينى در دماى بسيار بالا توليد مى گردد. خرید آجر نسوز به جهت زيبايى و تنوع رنـگ مورد استقبال به طور گسترده ای مورد استقبال معماران و طراحان نمای ساختمان قـرار مى گيرد. همین طور علاوه بر بهره گیری از این آجرها در نمای ساختمان، دارای استفاده گسترده ای در ساخت شومينه، باربیکیو و كفسازی نیز مى باشند.

عملکرد آجر نسوز باربیکیو

عملکرد آجر نسوز باربیکیو

مقاوت حرارتی، استقامت فشاری، کیفیت استوار و عدم تاثیر پذیری جدی از شرایط محیطی از عللی است که کاربرد آجر نسوز در نمای ساختمان را موجب شده است. درصورت بهره گیری از آجرنسوز نما با فرمولاسیون استاندارد می‌توان اعتماد خاطر داشت که نمای بنا چندین سال جذاب و همانند روز ابتدا مانده می‌ماند‌. همچنین رنگ‌ بندی این محصول بسیار گوناگون است. اخرایی، قرمز، نارنجی و مشکی لغایت سفید‌ رنگ های در دسترس این نوع از خشت های نسوز است. نرخ آجر نسوز برای نما سازی اندکی بیشتر از دیگر آجرهای نما می باشد. دلایل این کار را می‌توان به بالا بودن قیمت خاک نسوز و مشکل بودن تولید آجر نسوز نسبت داد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *