یکی از انواع مختلف آجرهای نسوز که می‌تواند برای ایجاد نمای بسیار زیبای افقی یا عمودی کرکره ای مورد استفاده قرار بگیرد آجر نسوز شاموتی است که به وسیله کارخانه تولیدکننده این محصول و با قیمت ارزان به خریداران ارائه می گردد؛این کارخانه تولیدی قیمت بسیار مناسبی را برای ارائه آجر نسوز خود در نظر گرفته است و می‌تواند هر مقدار از نیاز خریداران عمده و صادر کنندگان این محصول را به این آجر را تامین نماید.

کارخانه تولیدی آجر نسوز شاموتی کرکره ای راه‌های ارتباطی متنوعی دارد و به وسیله آن امکان خرید آجر نسوز کرکره ای از کارخانه به راحتی و در کمترین زمان فراهم است.

کارخانه تولید آجر نسوز شاموتی کرکره ای

مواد تشکیل دهنده آجر نسوز

مواد تشکیل دهنده آجر نسوز در مورد مواد تشکیل دهنده آجر نسوز باید این نکته را در نظر داشت که هر آنچه در این آجر می تواند مورد استفاده باشد از نوع غیرفلزی و سرامیکی است زیرا این ترکیبات هستند که می‌توانند درجه حرارت بسیار بالا را تحمل کنند و در برابر آنها دوام بیاورند.

در این آجرها از مواد و پوکه های های معدنی مختلف استفاده می‌شود که مقاومت آنها در برابر گرما زیاد است؛ آجرهای نسوز بر اساس انواع مختلف آن ممکن است دارای ترکیبات متفاوتی باشند مثلا آجر نسوز سیلیسی دارای ۹۳ درصد اکسید سیلیسیوم است و بقیه آن را اکسیدهایی از قبیل اکسید آهن تشکیل می دهد.

آجر نسوز قلیایی از جمله آجرهای ساخته شده بر پایه اکسید سیلیسیم و منیزیم می‌باشد که گاهی برای افزایش مقاومت نسبت به حرارت از اکسید آهن و اکسید کروم نیز در آن استفاده می شود.

وجود این ترکیبات در آجر باعث افزایش مقاومت آن نسبت به حرارت بسیار بالا می شود و به این ترتیب می توان نتیجه گرفت که وجود این ترکیبات در هر آجر نسوز می‌تواند باعث شود تا در برابر سرما و گرما مقاوم باشد و رنگ استفاده شده در آن اثبات بالایی داشته باشد.

مرکز صادرات آجر نسوز شاموتی کرکره ای

مرکز صادرات آجر نسوز شاموتی کرکره ای آجر نسوز شاموتی کرکره ای یکی از آجرهای پرطرفدار در بین طراحان نمای بیرونی ساختمان است و گاهی از آن در نمای داخلی و بخش های خاصی از ساختمان استفاده می شود؛ بهترین آجر نسوز مذکور به مرکز صادرات آن به کشورهای مختلف ارسال می گردد و تقاضای بالای این محصول توانسته است فروش مناسبی را برای این مرکز به همراه داشته باشد.

این مرکز تنها تامین کننده نیازهای مشتریان خود در خارج از کشور نیست بلکه می‌تواند برای صادرکنندگان دیگر و خریداران داخلی نیز مرجع خرید بسیار مناسبی باشد چون می‌تواند بهترین آجر نسوز را با حداقل قیمت ممکن در اختیار آنها قرار دهد و به این ترتیب نیاز این افراد را به خوبی تامین می نماید.

ارتباط با این مرکز صادرات آجر نسوز بسیار راحت و کم هزینه صورت می‌گیرد و خریداران عمده می‌توانند هر مقدار از این آجر نسوز برای هر منطقه کشور حتی در دورترین مکان‌ها درخواست دهند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *